شهر خبر

رشد اشتغال در معادن و ارتقا انجمن های تولیدی در دوران وزارت فاطمی امین

رشد اشتغال در معادن و ارتقا انجمن های تولیدی در دوران وزارت فاطمی امین

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: فاطمی امین در یکسال اول مدیریت در وزارت صمت برای این وزارتخانه برنامه‌ریزی کرده و هم‌اکنون با تسلط بر امور، تولید و اشتغال ارتقا پیدا کرده است.

شهباز حسن‌پور عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اقتصادی خبرگزاری برنا درباره استیضاح وزیر صمت اظهار داشت: با توجه به شرایط کشور و تعهداتی که فاطمی امین پذیرفتند. با توجه به بعضی از ابهاماتی که نمایندگان مجلس داشتند، استیضاح حق نمایندگان است.

وی افزود: حوزه خودرو دغدغه مردم و مسئولان نظام و نمایندگان مجلس بود. در نشستی که با وزیر صمت برگزار شد، آقای فاطمی امین اعلام کرد که واردات خودرو را کلید زدند و رسماً اعلام شد که واردات خودرو بر اساس مصوبه مجلس آغاز شده است.

وی ابراز امیدواری کرد که واردات خودرو سرعت بگیرد تا دغدغه مردم و دولت و مجلس در این حوزه برطرف شود.

نماینده مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی افزود: وضعیت تولید، معادن کشور از دیگر حوزه‌هایی است که ایشان مشکلات آن را پذیرفتند و در صورتی که این حوزه تعیین تکلیف شود؛ تعیین تکلیف معادن باعث می‌شود کشور در مسیر تولید و اشتغال حرکت کند و در بخش صادرات نیز می‌توان گام‌های موثری برداشت.

حسن‌پور ادامه داد: وزیر صمت در نشست با نمایندگان گفت که در یکسال اول وزارت وزیر صمت برای این وزارتخانه برنامه‌ریزی کرده و هم‌اکنون با توجه به برنامه‌ریزی های صورت گرفته و تسلطی که بر کار این وزارتخانه به وجود آمده است در آینده نزدیک سایر دغدغه‌ها و حوزه‌ها را به صورت جدی پیگیری می‌کند؛ فاطمی امین با توجه به جایگاه اصناف در سراسر کشور اصناف را از سرمایه‌های کشور در زمینه تولید و اشتغال می‌داند و به مشکلات و دغدغه‌های آنها توجه خواهد داشت.

انتهای پیام/