شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#وزارت

رشد تولید و ارتقا صنعت در دوران فاطمی امین/ آثار تحول در وزارت صمت مشهود است

رشد تولید و ارتقا صنعت در دوران فاطمی امین/ آثار تحول در وزارت صمت مشهود است

نماینده تهران گفت: وزیر صمت اکنون بر کار این وزارتخانه مسلط شده و شناخت و اشراف وی به حوزه‌های مختلف این وزارتخانه افزایش یافته و اگر تغییر کند به این حوزه‌ها صدمه وارد شده و تنزل می کنیم.

حجت الاسلام سید رضا تقوی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اقتصادی خبرگزاری برنا درباره استیضاح وزیر صمت اظهار داشت: وزیر صمت در ماه‌های اخیر با توجه به گزارشهایی که از شرکت‌های تولیدی و صنعتی داریم،  عملکرد بهتری داشته است.

 وی افزود: اکثر بخش‌های صنعتی با رشد تولید روبرو بوده و این دلیل بسیار خوبی است که تلاش‌های وزیر صمت و کارگزاران این وزارتخانه به نتیجه مطلوبی رسیده است.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: وزارت صمت از وزارتخانه‌های مهم و گسترده است که بخش زیادی از تولید کشور در آن صورت می‌گیرد و اشتغال و جذب بسیاری از نیروهای کار کشور در این وزارتخانه انجام می‌شود.

تقوی ادامه داد: وزیر صمت اکنون بر کار این وزارتخانه مسلط شده و شناخت و اشراف وی به حوزه‌های مختلف این وزارتخانه افزایش یافته است و اگر تغییر کند به این حوزه‌ها صدمه وارد می‌شود و تکانه‌هایی ایجاد می‌شود که به صلاح این وزارتخانه نیست.

وی بیان کرد: از امروز به بعد زمان به ثمر نشستن مدیریتی آقای فاطمی امین در وزارت صمت است.

نماینده مردم تهران در مجلس استیضاح وزیر صمت را در شرایط اجتماعی کنونی را به زیان کشور دانست و گفت: الان شرایط اجتماعی ظرفیت این اقدام را ندارند. از یک سو  قرار بود به آقای رییسی کمک شود که بر مشکلات کشور فائق آید.

وی مشکلات موجود را مسبوق به گذشته عنوان کرد و افزود: این گره های کور باید پیش از این باز می‌شد و اکنون در یکجا جمع شده است و دولت وارث مشکلاتی است که جنبه تاریخی دارد.

انتهای پیام/