شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#اراک

ببینید | دیشب در اراک چه گذشت؟‌ | درخواست خودجوش مردم برای برخورد با هنجارشکنان | برنامه ریزی سنگین برای اغتشاش در پی فوت مهرشاد شهیدی نژاد

درحالی که رسانه های معاند و دشمنان، دل به آشوب روز شنبه در اراک خوش کرده بودند، اراک شب آرامی را گذراند.

اراک

به گزارش همشهری‌آنلاین، ضدانقلاب و دشمن با همراهی رسانه‌های معاند و برخی افراد فریب‌خورده در اراک از هفته‌های گذشته تلاش داشت تا در این شهر که جزو شهرهای امن کشور در طول سال‌های اخیر بوده فضای ملتهب آشوب و اغتشاش را به وجود آورده و پروژه کشته‌سازی را در دستور کار خود قرار داد.

در این راستا به دنبال فوت مرحوم مهرشاد شهیدی‌نژاد برنامه ریزی سنگینی برای آشوب و اغتشاش در این شهر به کار بست و البته در ابتدای روز شنبه از ساعات اولیه مراسم تدفین جوان ۲۰ ساله اراکی در آرامستان اراک با حرکات هنجارشکنانه، شعارهای تند و هنجارشکن فضا را ملتهب و اقدام به حرکت به سمت مرکز شهر کرد که درنهایت با دخالت نیروهای امنیتی و انتظامی غائله خوابید.

اما از سوی دیگر این جریان تلاش داشت با تداوم این مسئله، شب گذشته را نیز مانند دیگر ایام گذشته به میدانی برای تاخت و تاز آشوب طلبان و اغتشاش‌گران در اراک بدل کند که گزارش میدانی از سطح شهر اراک از ابتدای ساعات شب گذشته موید آرامش در شهر اراک بود که هیچ تجمع و اغتشاشی در شهر مشاهده نشد.

این درحالیست که تردد و ترافیک در سطح شهر اراک به ویژه میدان شهدا، خیابان شهید رجایی، خیابان شهید شیرودی، خیابان شهیدجهان پناه، خیابان شهید بهشتی و ابتدای محسنی- خیابان امام(ره) که در هفته های گذشته گاهی محل اغتشاش و آشوب بود آرامش برقرار و روان بود.

از سوی دیگر شب گذشته جمعی از جوانان و مردم اراک در حرکتی خودجوش با تجمع در پیاده راه امیرکبیر در مرکز شهر اراک و در نزدیکی میدان شهدا، از نیروی انتظامی و نیروهای امنیتی و اطلاعاتی استان به جهت مجاهدت های هفته های اخیر این نیروها تقدیر و تشکر کردند.

حضور آشوبگران در آرامستان اراک، سر دادن شعارهای هنجارشکن و کشف حجاب و رفتارهای ساختارشکن آشوب‌گران ‌منجر به نارضایتی و خشم مردم مومن و انقلابی اراک شد؛ به طوری که از ظهر روز شنبه و پس از این اتفاق در فضای مجازی به صورت خودجوش خواستار برخورد با هنجارشکنانی شدند که در اراک حرمت شکنی کردند.