شهر خبر

اقدام جنجالی عابربانک استقلال علیه فتح الله زاده و آبی ها

علی نامداری می‌گوید به دلیل بدعهدی استقلالی‌ها از آنها شکایت کرده و البته از توضیح درباره جزئیات موضوع خودداری کرد.

اقدام جنجالی عابربانک استقلال علیه فتح الله زاده و آبی ها

وقایع روز ـ سرویس ورزشی؛

روز گذشته برای علی فتح‌الله‌زاده در شرایطی به پایان رسید که او مجبور شد در بخشی از برنامه کاری خود به دادگاه برود و در قبال شکایت علی نامداری مشاور پیشین باشگاه استقلال پاسخگو باشد.

علی نامداری که در حال حاضر مالک باشگاه چوکای تالش هم هست، در زمان حضور اسماعیل خلیل‎زاده در استقلال یکی از مشاوران نزدیک به باشگاه بود و در این مدت منایع مالی‌ای به باشگاه تزریق کرده که پس از شانه خالی کردن باشگاه مجبور به شکایت قضایی شده است.

به همین دلیل با علی نامداری تماس برقرار کردیم و او ضمن تایید این موضوع اینطور توضیح کوتاهی به این شرح داد:» من از آقای فتح الله زاده شکایت نکردم. از باشگاه استقلال زمانی که آقای آجورلو بودند شکایت کردم و این هم به دلیل بدعهدی‌هایی بوده که انجام داده‌اند، ولی حالا با توجه به اینکه آقای آجورلو رفته‌اند باید مدیر عامل جدید باید پاسخ بدهد.»

به همین دلیل با علی نامداری تماس برقرار کردیم و او ضمن تایید این موضوع توضیح کوتاهی به این شرح داد:« من از آقای فتح الله زاده شکایت نکردم. از باشگاه استقلال زمانی که آقای آجورلو بودند شکایت کردم و این هم به دلیل بدعهدی‌هایی بوده که انجام داده‌اند، ولی حالا با توجه به اینکه آقای آجورلو رفته‌اند مدیر عامل جدید باید پاسخ بدهد.»