شهرخبر

تیم ملی کشتی آزاد عازم آمریکا می‌شود؟

تیم ملی کشتی آزاد عازم آمریکا می‌شود؟

سخنگوی فدراسیون کشتی گفت: طبق تاکید رییس فدراسیون در صورتیکه آمریکایی‌ها به همه اعضای تیم ملی کشتی آزاد برای حضور در جام جهانی ویزا ندهند، اعزام تیم ملی به آمریکا انجام نخواهد شد.

به گزارش مشرق، محمد ابراهیم امامی در گفتگویی درباره آخرین وضعیت اعزام آزادکاران ایران به جام جهانی آمریکا که قرار است در روزهای ۱۹ و ۲۰ آذر برگزار شود، اظهار کرد: کارها از جانب فدراسیون کشتی در حال انجام است تا امور مربوط به دریافت ویزا در موعد مقرر انجام شود.

سخنگوی فدراسیون کشتی، افزود: البته آقای دبیر کماکان بر روی حرف خود مبنی بر اینکه میزبان باید به تمامی اعضای تیم ویزا بدهد، ایستاده است. در صورتیکه آمریکا مانند مرتبه قبل بخواهد به برخی از اعضای تیم ایران ویزا ندهد، قطعا طبق نظر آقای دبیر، اعزام تیم ملی به جام جهانی آمریکا انجام نخواهد شد.

وی تصریح کرد: جام جهانی یک رویداد رسمی در تقویم اتحادیه جهانی کشتی است و میزبان مسابقات موظف است بدون ایجاد هیچگونه مشکلی شرایط را برای حضور تیم‌های شرکت کننده فراهم کند.

امامی در ادامه درباره وضعیت تیم‌های کشتی آزاد و فرنگی و اینکه آیا مشخص شده در چه تورنمنت هایی در مسیر چرخه انتخابی حاضر می‌شوند، گفت: در حال حاضر تیم ملی کشتی فرنگی با ترکیبی از جوانان در حال آماده‌سازی برای حضور در جام جهانی آذربایجان است. حسن رنگرز برنامه مد نظر خود را تهیه کرده و قرار است به فدراسیون ارائه کند. کشتی آزاد هم بزودی اردوهای خود را آغاز می‌کند و برنامه‌های خود را طبق چرخه انتخابی پیش خواهد برد.

منبع: ایسنا