شهر خبر

فلاحی در تذکر شفاهی:

قوه قضائیه در برخورد با آشوبگران مماشات نکند

قوه قضائیه در برخورد با آشوبگران مماشات نکند

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی گفت: از دستگاه قضا و نهادهای امنیتی می‌خواهم اکنون که خط اعتراض و اغتشاش مشخص شده است، بیش از این در برخورد با آشوبگران مماشات نکنند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام احمدحسین فلاحی در جلسه علنی امروز (یکشنبه ۸ آبان ماه) مجلس شورای اسلامی ضمن تسلیت به مناسبت شهادت مردم در حرم شاهچراغ در تذکر شفاهی خود، گفت: از دستگاه قضا و نهادهای امنیتی می‌خواهم اکنون که خط اعتراض و اغتشاش مشخص شده است، بیش از این در برخورد با آشوبگران مماشات نکنند.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: دستگاه قضا چگونه با فردی که مطلبی را به نحوی منتشر می‌کند که خلاف واقع است به عنوان نشر اکاذیب و تشویش اذهان عمومی برخورد می‌کند، اما با افرادی که مردم را با مطالب دروغ و خلاف واقع به اغتشاش و آشوب دعوت می‌کنند، برخورد نمی‌کند؟

وی ادامه داد: بر کسی پوشیده نیست که تمام فتنه گری‌ها در قالب فضای مجازی و فضای ماهواره‌ای صورت می‌گیرد. باید طرح قانونمندی فضای مجازی در دستور کار مجلس قرار گیرد. مسئولان امنیتی برای مدیریت فضای خبری امپریالیسم جهانی که افکار مردم را علیه نظام مقتدر و در عین حال مظلوم اسلامی تحریک می‌کند، چاره جویی کنند.