شهرخبر

ستایش هلندی ها از آقای گل جدیدشان

ستایش هلندی ها از آقای گل جدیدشان

صدآنلاین | ستاره نوظهور لیگ هلند، در اردویسه یکه تازی می کند و در پی آن مورد تحسین پیشکسوتان هلندی از جمله رابین ون پرسی قرار گرفته است.

به گزارش صدآنلاین سرزمین لاله های نارنجیِ اروپا، سالهاست که مهد ظهور فوتبالیست هایی استثنایی و صاحب سبک می باشد.
در طول تاریخ این کشور، بازیکنان بزرگی نظیر یوهان کرایف، پاتریک کلایورت، دنیس برکمپ، رود ون نیستلروی، آرین روبن و ون پرسی، میلیون ها هوادار فوتبال را  مجنونِ خود کردند و ظاهرا قصه دلرباییِ لاله ها ادامه دار خواهد بود.
ستاره بی چون و چرای این روزهای اردیویسه کودی گاکپو می باشد که با عملکرد خیره کننده اش، جا روی پای مشاهیرِ این کشور گذاشته و به سوی موفقیت قدم برمیدارد.
گاکپوی 23 ساله در آیندهوون زیر نظر یکی از همان مشاهیر یعنی ون نیستلروی کار می کند و با عملکردش در خطر حمله این تیم، اردیویسه را به تسخیر خود درآورده است.


گاکپو با 9 گل و 9 پاس گل، بهترین آمار در این لیگ را ازآن خود کرده و رابین پرسی در مصاحبه با BT Sport به تمجید او پرداخته است:
" او همیشه در بازی ها تاثیر خود را با گل و پاس گل می گذارد و تحت هر شرایطی، بازیکنی خطرناک محسوب می شود.
گاکپو به هیچ وجه بازیکنی تک بعدی نیست و می تواند در پست شماره 10، مهاجم کاذب و همچنین کناره های زمین پا به توپ شود.
کودی از فیزیک بدنیِ قوی ایی برخوردار است و قدرت دریبل زنیِ بالایی دارد.
همچنین بازیکنی سرعتی است و تمام توانایی های لازم برای یک فوتبالیست ایده آل را داراست. "

بزرگترین خواهانِ این ستاره هلندی، اریک تن هاگ است که از استعداد و توانایی های هموطن خود آگاهی دارد و مطمئنا در پنجره های بعدی نقل و انتقالات مجددا برای به خدمت گیریِ او اقدام خواهد کرد.
در تابستان گذشته سران شیاطین سرخ گفتگوهایی با سران PSV ترتیب دادند اما در نهایت یک هفته قبل از اتمامِ نقل و انتقالات، این معامله به هم خورد.
کودی گاکپو که در آن زمان بسیار مایل به این انتقال بود، پس از جوش نخوردن معامله بسیار ناامید بود و طبق گفته خودش، روزهای دشواری را سپری کرده بود اما حالا در پی فتح عناوین با آیندهوون قرار گرفته و نقشی کلیدی در این مسیر برای تیمش ایفا کرده است.