شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#تهران#شورای شهر#نیروی انتظامی

سوء استفاده‌ای عجیب در تهران به خاطر مشغله این روزهای نیروی انتظامی | ساخت و ساز قاچاقی در ناآرامی‌های تهران اوج گرفت

رئیس شورای شهر در رابطه با ساخت و ساز قاچاقی که در ناآرامی‌های اخیر شدت گرفته است، گفت: بساز و بفروش‌ها با توجه به شرایط فعلی کشور که نیروی انتظامی مشغله داشت،  اقدام به ساخت و سازهای غیر مجاز کرده‌اند.

ساخت و ساز - مسکن

به گزارش همشهری آنلاین، مهدی چمران همچنین در حاشیه یکصد و یکمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران و در تشریح مصوبات جلسه امروز، گفت: با توجه به حوادث روزهای اخیر در کشور به ویژه حادثه تروریستی حرم شاه چراغ و شهادت هموطنان‌مان در این حادثه بر لزوم پیگیری و محاکمه عاملان این حادثه تاکید کردیم. حال و هوای خاصی در ابتدای آغاز این جلسه حکمفرما بود که این حادثه را به ملت ایران، مردم شیراز و خانواده معظم شهدای این حادثه تسلیت گفتیم و هر یک از اعضا به گونه‌ای با اشاره به این موضوع به خانواده‌های شهدای این حادثه تسلیت گفتند.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران در بخش دیگری از صحبت‌های خود در پاسخ به سوالی در خصوص افزایش ساخت و سازها در خلازیر و ضرورت برخورد با ساخت و سازهای غیر مجاز در تهران، گفت: متأسفانه در خلازیر زمین‌های باز و اوقافی بسیار زیاد است. بساز و بفروش‌ها که در این حوزه حرفه‌ای هستند با توجه به شرایط فعلی کشور که نیروی انتظامی مشغله داشت،  اقدام به ساخت و سازهای غیر مجاز کرده‌اند. البته شهردار منطقه با همکاری دادستانی و نیروی انتظامی اقدامات خوبی انجام داده و جلوی بسیاری از این موارد را گرفته و مابقی نیز قلع و قمع خواهد شد.

او تاکید کرد: با شهردار منطقه در این زمینه تلفنی گفت‌وگو داشتیم و قطعا شهرداری از ساخت و سازهای نامناسب و ناپایدار که به صورت کلی می‌توان به آنها ساخت و سازهای قاچاقی گفت، جلوگیری خواهد کرد. بی تردید این افراد سودجو عده‌ای را فریب می‌دهند، عده‌ای که بیشتر از شهرستان‌های دیگر به تهران آمده‌اند پول آنها را می‌گیرند. لذا نیاز است که با این موارد مقابله جدی صورت بگیرد.