شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#ایران#ایران خودرو#مجلس

محصول TF۲۱ ایران خودرو قادر به پاس کردن استانداردهای ۸۵ گانه خواهد بود

محصول TF21 ایران خودرو قادر به پاس کردن استانداردهای 85 گانه خواهد بود

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: محصول TF۲۱ با توجه به توانمندی که ایران خودرو در تولید محصولات خود دارد قادر به پاس کردن استانداردهای ۸۵ گانه خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سید جواد حسینی کیا طراحی و توسعه محصول جدیدTF21 را آغازی برای ارتقای جایگاه ایران خودرو در بازار داخلی و منطقه ای عنوان و بیان کرد: ایران خودرو با رونمایی از محصولات جدید خود نشان داد که توقف تولید خودروهای قدیمی مانند سمند و پژو 405 همت عالی می طلبد که این روند در ایران خودرو آغاز شده و امیدواریم با شتاب بیشتری همراه باشد.
وی افزود: ایران خودرو با رعایت استانداردهای 85 گانه در این محصول نخستین گام را در استانداردسازی خودروهای تولید داخل برداشته و به نظر می رسد محصول TF21 با توجه به توانمندی و دقت نظری که این خودروساز در تولید محصولات خود دارد قادر به پاس کردن استانداردهای 85 گانه باشد.
نماینده مردم سنقر در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: ایران خودرو با رعایت نکاتی از جمله تولید خودرو ارزان قیمت، رقابتی و کیفی می تواند نام ایران خودرو را در سطح منطقه جاودانه کند.
حسینی کیا در خصوص تعریف زمان بندی 18 ماه برای طراحی و توسعه این محصول و تحقق تولید انبوه آن در نیمه نخست سال آینده گفت: امیدواریم ایران خودرو همان طور که گام اول را با موفقیت پشت سر گذاشته گام دوم را نیز محکم تر بردارد و این خودرو را در زمان تعیین شده و حتی نوبرانه ای از این محصول را پیش از موعد مقرر با قیمت اقتصادی به تولید انبوه رساند تا عامه مردم توانایی خرید آن را داشته باشند.

انتهای پیام/