شهر خبر

توضیحات معاون سیاسی استاندار مرکزی درباره خاکسپاری جوان اراکی

توضیحات معاون سیاسی استاندار مرکزی درباره خاکسپاری جوان اراکی

اراک- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی درباره اتفاقات مراسم خاکسپاری «مهرشاد شهیدی نژاد» جوان اراکی توضیحاتی داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، بهنام نظری در گفتگو با صدا و سیما با عرض تسلیت به خانواده مرحوم شهیدی نژاد، اظهار کرد: عصر چهارشنبه چهارم آبان ماه خبری مبنی بر تحویل جسد مجهول الهویه در سردخانه آرامشتان به دست ما رسید.

وی با بیان اینکه جسد فاقد هر گونه کارت شناسایی و تلفن همراه بود، افزود: اقدامات قانونی برای شناسایی هویت این فرد در دستور کار قرار گرفت.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی با اشاره به ایجاد شبهات و فتنه انگیزی در فضای مجازی مبنی بر فوت فرد توسط گلوله و ضربات سر بیان کرد: بر اساس گزارشات پزشکی قانونی و همچنین شناسایی جسد توسط خانواده، هیچ گونه علائم گلوله و ضرب و جرح مشاهده نشد.

نظری با بیان اینکه مراحل قانونی تحویل و تدفین پیکر انجام شد، اضافه کرد: همه کارها طبق روال قانونی پیش رفت و جسد برای خاکسپاری تحویل خانواده شد.

وی با اشاره به اهداف شوم دشمنان و هم سویی اغتشاشگران با معاندان و سناریوی کشته سازی، افزود: خانواده‌ها جلوی فریب فرزندانشان در فضای مجازی را بگیرد و از آنها مراقبت کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی با تاکید بر پرهیز از حضور جوانان و نوجوانان در تجمعات خشن و اغتشاش آمیز تصریح کرد: حضور خواسته و ناخواسته جوانان در تجمعات اغتشاشی و فتنه انگیز حوادث تلخ را به همراه دارد.