شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#واکسن#واکسن آنفلوآنزا#بنیاد

شرایط تزریق واکسن آنفلوآنزا برای ایثارگران

شرایط تزریق واکسن آنفلوآنزا برای ایثارگران

معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران از تزریق واکسن آنفلوآنزا برای ایثارگران مشمول خبر داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، عبدالرضا عباسپور، معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران از تزریق واکسن آنفلوآنزا برای ایثارگران مشمول خبر داد و گفت: از 15 مهر که وزارت بهداشت واکسن‌ها را توزیع کرد، ما نیز بلافاصله تزریق برای جامعه هدف را آغاز کردیم.

عباسپور با بیان اینکه 100 هزار ایثارگر در بنیاد شهید و امور ایثارگران در اولویت تزریق این واکسن قرار دارند، اظهار کرد: جانبازان 70 درصد، والدین چند شهید، والدین شهدا با سنین بالا، بیماران صعب‌العلاج و جانبازان شیمیایی مشمول تزریق واکسن آنفلوآنزا می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه تزریق واکسن آنفلوآنزا تا حدود دو هفته دیگر ادامه خواهد داشت، افزود: برخی از این افراد به دلیل اینکه نمی‌توانند به راحتی از خانه بیرون بیایند از طرف بنیاد به درب منازلشان مراجعه و واکسن تزریق می‌شود و عده‌ای دیگر از طریق بنیاد منطقه با آنها تماس می‌گیرند و زمان و مکان تزریق این واکسن را به آنها اعلام می‌کنند.

معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: ایثارگرانی که می‌خواهند بدانند شامل تزریق واکسن آنفلوآنزا می‌شوند نیز می‌توانند با بنیاد منطقه خود تماس بگیرند تا به آنها اطلاع داده شود که می‌توانند برای تزریق مراجعه کنند یا خیر.

انتهای پیام/