شهر خبر
جنایت شاهچراغ منجر به نادیده گرفتن اعتراضات مردم نشود

محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس:

جنایت شاهچراغ منجر به نادیده گرفتن اعتراضات مردم نشود

رئیس مجلس شورای اسلامی ضمن محکوم کردن جنایت تروریستی در شاهچراغ گفت: اقدامات تروریستی دشمنان ایران نباید بهانه‌ای برای نادیده گرفتن اعتراضات اصلاح خواهانه مردم شود.

اعتمادآنلاین|

محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی صبح امروز (یکشنبه ۸ آبان ماه) در صحن علنی مجلس در نطق پیش از دستور ضمن تبریک فرا رسیدن ولادت حضرت عبدالعظیم حسنی گفت: همچنین سالگرد شهادت نوجوان بسیجی محمدحسن فهمیده و فرا رسیدن روز نوجوان و بسیج دانش آموزی را گرامی می‌دارم.

به گزارش مهر، وی با اشاره به حادثه تروریستی اخیر در شاهچراغ تصریح کرد: حادثه جنایت تروریستی در حرم حضرت احمد بن موسی شاهچراغ (ع) که منجر به شهادت جمعی از هموطنان مظلوم مان شد را به خانواده‌های آن عزیزان، مردم شریف استان فارس و شهر شیراز و ملت شهید پرور ایران تسلیت می گویم و از خداوند متعال شفای عاجل مجروحان این حادثه را مسالت می‌کنم. همچنین از حضور کم نظیر مردم شهیدپرور استان فارس در مراسم تشییع شهدا تقدیر و تشکر می‌کنم.

قالیباف عنوان کرد: همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند اقدام قاطع و خردمندانه درباره سررشته این فاجعه آفرینی‌ها ضروری است ان شاءالله مردم شاهد اقدامات قاطع جمهوری اسلامی در مقابل این جنایات خواهند بود.

رئیس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: رژیم صهیونیستی و مرتجعین منطقه بدانند که نمی‌توانند پشت نقاب داعش یا تلویزیون‌های لندن نشین مخفی شوند و باید پاسخگوی خون‌های ریخته شده در ایران باشند.

وی بیان کرد: این جنایت ثابت کرد دشمنان ایران عزیزمان برای بر هم زدن امنیت کشور، اختلال در زندگی روزمره مردم، ایجاد جنگ و درگیری در شهرها و همچنین تجزیه کشور کمین کرده‌اند و به دنبال شکار فرصت‌ها هستند.

قالیباف افزود: این جنایات با همه اتمام حجت کرد که دشمن اراده کرده است تا امنیت کشور را بر هم بزند. امروز باید فعالان عرصه فکر و موثرین، صراحتاً راه خود را از خشونت طلبان و جنایت کاران جدا کنند.

رئیس مجلس شورای اسلامی یادآور شد: البته که اقدامات تروریستی دشمنان ایران نباید بهانه‌ای برای نادیده گرفتن اعتراض اصلاح خواهانه جمعی از مردم شود اما باید در نظر داشت که اگر گروه‌های سیاسی و نقش آفرینان فرهنگی و اجتماعی از ابتدا مانع از تبدیل شدن اعتراض اصلاح خواهانه به اغتشاش و اعتراض خشونت طلبانه می‌شدند و همانند عموم مردم عمل کرده و راه خود را از خشونت طلبی جدا می‌کردند، دشمن جنایتکار ایران نمی‌توانست از فرصت ایجاد شده به ضرر مردم سوءاستفاده کند.

در حال تکمیل…