شهر خبر

بمب بزرگ پرسپولیس روی اعصاب علیرضا بیرانوند

پرسپولیس موفق شد با برتری مقابل مس کرمان با صدرنشینی به استقبال تعطیلات لیگ برتر برود

بمب بزرگ پرسپولیس روی اعصاب علیرضا بیرانوند

وقایع روز ـ سرویس ورزشی؛

پرسپولیس درحالی در هفته یازدهم لیگ برتر مقابل مس کرمان به برتری یک بر صفر رسید که این پیروزی، سومین برد متوالی سرخ پوشان با این نتیجه بود. پرسپولیس با این برد موفق شد صدرنشینی خود را در لیگ تثبیت کند و به استقبال تعطیلات طولانی مدت لیگ برتر برود. حاشیه‌های کمتر دیده شده این بازی را دراین گزارش می‌خوانید.

تعریف باقری از اسماعیلی فر

کریم باقری مربی تیم فوتبال پرسپولیس یکی از کسانی بود که موقع گرم کردن قبل از بازی، بر کار بازیکنان پرسپولیس نظارت می‌کرد. در یک صحنه دانیال اسماعیلی فر که در این فصل یکی از بهترین‌های پرسپولیس بوده، یک گل بسیار زیبا از زاویه بسته به ثمر رساند. گلی که آقا کریم را حسابی به وجد آورد و باعث شد تا باقری به شدت از دانیال تعریف کند. این درحالیست که باقری کمتر از بازیکنی تعریف می‌کند.

حضور درویش در رختکن

رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس که عملکرد نسبتا خوبی در این تیم داشته، قبل از شروع بازی به رختکن پرسپولیس رفت و به بازیکنان تیمش روحیه داد.

کرمانی‌ها آزادی را روی سرشان گذاشتند

حدود ۲۰ لیدر و هوادار تیم مس کرمان هم با این تیم به تهران آمدند تا بازی را از نردیک ببینند. این افراد که در پشت نیمکت تیمشان مستقر شده بودند، سر و صدای وحشتناکی را ایجاد کرده بودند و به نوعی استادیوم را روی سرشان گذاشتند. لیدرهای کرمانی نسبت به اکثر تصمیمات داور اعتراض می‌کردند و البته در طول بازی بارها فرزاد حسین خانی سرمربی مس و بازیکنان این تیم را تشویق کردند.

گلر مس تهدید شد

زمانیکه بازی بدون گل در جریان بود، در یک صحنه حسین شهریاری گلر مسی‌ها بدون اینکه با کسی برخورد داشته باشد، روی زمین افتاد و درخواست کرد تا به وضعیتش رسیدگی شود. داور هم که کاملا حواسش جمع بود، بلافاصله بالای سر گلر مس حاضر شد و یک تذکر سفت و سخت به او داد. راکی داور مسابقه شهریاری را تهدید کرد که اگر یک بار دیگر این کار را تکرار کند، قطعا به او کارت خواهد داد. بعد از چند ثانیه هم دروازه بان مس از زمین بلند شد و به کار ادامه داد.

بیرو کاپیتان بدون بازوبند

در بازی مقابل مس کمال کامیابی نیا بازوبند کاپیتانی پرسپولیس را بر بازو بست. بعد از تعویض کمال، بیرانوند برای دقایقی کاپیتان شد و بعد از ورود عالیشاه هم بازوبند به این بازیکن رسید. با وجود اینکه بیرانوند کاپیتان اول پرسپولیس نیست، ولی گلر شماره یک تیم ملی و پرسپولیس درست مثل یک رهبر و کاپیتان درون زمین عمل می‌کند. علیرضا بعضی وقت‌ها به بازیکنان تذکر می‌دهد، وظایفشان را گوشزد می‌کند و حتی در مواقع لازم آن‌ها را تهیج می‌کند. در واقع می‌شود به بیرو لقب کاپیتان بدون بازوبند پرسپولیس را داد.

ارتباط تلفنی یحیی با دستیارش

یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس به دلیل ابتلا به کرونا در دیدار مقابل مس کرمان غایب بود و نتوانست تیمش را در این بازی همراهی کند. با این حال یحیی از خانه و به صورت تماس تلفنی با محمد عسگری دستیارش در ارتباط بود و نکات فنی لازم را گوشزد می‌کرد. همچنین تعویض‌ها هم با نظر گل محمدی انجام شد.

تذکر جدی بیرانوند به صادقی

در یک صحنه برخورد نسبتا شدیدی بین سعید صادقی و مدافع مس رخ داد و وینگر پرسپولیسی‌ها به شدت احساس درد می‌کرد و روی زمین افتاد. صادقی بعد از اینکه از زمین بلند شد، به سمت مدافع مس رفت و با او درگیر شد. همچنین سعید اعتراض شدیدی به داور انجام داد و معتقد بود، بازیکن حریف باید کارت بگیرد. اعتراض‌های صادقی داشت شدت می‌گرفت که بیرانوند فورا وارد عمل شد و به همبازی خود یک تذکر سفت و سخت داد. او به صادقی گفت، اعتراض را ادامه ندهد و بازی را ادامه دهد.

عذرخواهی ستاره ملی پوش پرسپولیس

وحید امیری که بازیکنی بسیار خوش اخلاق است و کمتر کسی حاشیه ای از او سراغ دارد، در یک صحنه از بازی توپ را لو داد و همان توپ می‌رفت به یک موقعیت جدی برای حریف تبدیل شود. هرچند موقعیت مسی‌ها خراب شد و تبدیل به گل نشد، ولی در اقدامی‌جالب وحید امیری هر دو دست خود را بالا برد و چند بار از همبازیانش معذرت خواهی کرد.

بیرانوند خطاب به نیمکت مس : ۵۰ دقیقه روی زمین خوابیدید !

بازیکنان مس در بازی مقابل پرسپولیس بارها روی زمین افتادند و چند بار داور مسابقه را متوقف کرد. همین موضوع اعتراض شدید بازیکنان و نیمکت نشینان پرسپولیس را در بر داشت. حتی حدود دقیقه ۶۰ بازی، علیرضا بیرانوند بعد از افتادن بازیکن مس و توقف بازی، خطاب به نیمکت مسی‌ها با عصبانیت گفت: این چه فوتبالی است که بازی می‌کنید. از ۶۰ دقیقه، ۵۰ دقیقه را بازیکنانتان روی زمین خوابیدند و فقط ۱۰ دقیقه بازی کردیم.