شهر خبر
حمله تروریستی شاهچراغ موجب از بین رفتن لزوم اصلاحات نشود/ خلاء امنیتی حادثه تروریستی بررسی شود

اطلاعات:

حمله تروریستی شاهچراغ موجب از بین رفتن لزوم اصلاحات نشود/ خلاء امنیتی حادثه تروریستی بررسی شود

روزنامه اطلاعات نوشت: مقامات و مسئولان کشور و بزرگان نظام و حکومت و دولت مراقبت کنند که این حادثه تروریستی تلخ لزوم ایجاد زمینه‌های اصلاح رویکردها و روش‌های نامناسبی که حکمرانی مطلوب را در محاق فرو برده از بین نبرد.

اعتمادآنلاین|

روزنامه اطلاعات با تاکید بر اینکه باید غفلت‌های احتمالی در حمله تروریستی حرم شاهچراغ بررسی شود، هشدار داد که این حادثه موجب به محاق رفتن لزوم اصلاح رویکردها نشود.

به گزارش اطلاعات، دستگاه‌ها امنیتی و قضایی با دقت تمام چگونگی بروز این حادثه تلخ به ویژه خلاء‌های امنیتی و غفلت‌های احتمالی که باعث شد یک تروریست داعشی بتواند این چنین به یک آستان مقدس حمله کرده و در کمال خونسردی و شقاوت زوّار بی‌گناه را به گلوله ببندد و این جنایت را رقم بزند بررسی و زمینه‌های هرگونه تکرار آن را از بین ببرند.

 مقامات و مسئولان کشور و بزرگان نظام و حکومت و دولت مراقبت کنند که این حادثه تروریستی تلخ لزوم ایجاد زمینه‌های اصلاح رویکردها و روش‌های نامناسبی که حکمرانی مطلوب را در محاق فرو برده از بین نبرد و ضرورت انجام اصلاحات ساختاری و گفتگوی ملی و مفاهمه را به مخاطره نیندازد و بر دامنه یک یکسونگری و تصلب نیفزاید و از هرگونه تقلیل گرایی منتقدان و دوقطبی سازی جامعه و کوچک شمردن آنها که به روش‌های حکومتی در سیاست‌های فرهنگی، اجتماعی امنیتی، رسانه‌ای و به ویژه اقتصادی انتقاد دارند بپرهیزند.