شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#خیابانی
اجازه ندهید به نام اعتراضات جنگ خیابانی راه بیفتد

محمدعلی وکیلی، فعال سیاسی اصلاح‌طلب، خطاب به معترضان:

اجازه ندهید به نام اعتراضات جنگ خیابانی راه بیفتد

محمدعلی وکیلی خطاب به معترضان نوشت: مردم باید مانند همیشه مسئولانه در چنین موقعیتی حساسیت ورزند و اجازه ندهند به نام اعتراضات، جنگ خیابانی راه بیفتد.

اعتمادآنلاین|

محمدعلی وکیلی، مدیرمسئول روزنامه ابتکار، امروز در سرمقاله این روزنامه اوضاع کشور را «بسیار خطرناک» توصیف کرد و خطاب به معترضان گفت: اجازه ندهند به نام اعتراضات، جنگ خیابانی راه بیفتد.

به گزارش ابتکار، وکیلی نوشت: در وضعیت بسیار خطرناکی هستیم. به گمانم ملت باید مثل همیشه خود دست به کار شوند و هوشیاری به خرج دهند. فضا بسیار مستعد است که بسیاری به نام معترضان اسلحه به دست بگیرند و به جان مردم بیفتند. در این لحظه بیم حوادث خونبار بیشتری می‌رود. مردم باید مانند همیشه مسئولانه در چنین موقعیتی حساسیت ورزند و اجازه ندهند به نام اعتراضات، جنگ خیابانی راه بیفتد.

اگر با ساده انگاری و هیجانات زمینه را برای جولان اسلحه به دستان و بدخواهان ملت فراهم آوریم، باید منتظر سناریوی سوریه‌ای شدن ایران عزیز باشیم.

معتقدم هرکس در هرکجا که هست لحظه‌ای درنگ کند و به عاقبت دلهره‌انگیز این راه کمی بیندیشد و اگر منصفانه آینده را تاریک‌تر از امروز می‌بیند بی‌درنگ فرمان عوض کند و مسیر را تغییر دهد.