شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#ایران#مردم ایران
سیاست

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در شیراز | فریب خورده‌ها برگردند

سردار سلامی: امروز روز پایان اغتشاشات است دیگر به خیابان نیایید | هدف اغتشاشات دین مردم ایران است | انتقام می گیریم

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: آمریکا با برنامه ریزی، توطئه‌ها و فتنه‌های مختلف در تلاش است تا دین مردم ایران را بگیرد.

سردار سلامی:  امروز روز پایان اغتشاشات است دیگر به خیابان نیایید | هدف اغتشاشات دین مردم ایران است |  انتقام می گیریم

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: آمریکا با برنامه ریزی، توطئه‌ها و فتنه‌های مختلف در تلاش است تا دین مردم ایران را بگیرد.

سردار حسین سلامی پیش از ظهر شنبه در مراسم تشییع شهدای حادثه تروریستی حرم مطهر شاهچراغ با عرض تسلیت به مقام معظم رهبری به علت این حادثه تروریستی بیان کرد: شهدای این حادثه تروریستی جان شیرین خود را برای یک هدف مشخص و والا تقدیم به خداوند کردند.

سردار سلامی با تاکید بر اینکه اگر ملت ایران اسلامی در زمان امام حسین بودند اجازه نمی‌دادند هیچکس به فرزند پیامبر اهانت کند عنوان کرد: مردم ایران امروز باید از نایب بر حق ائمه اطهار صیانت و همراهی کنند و اجازه ندهند دشمنان سیمای ایرانیان را سیاه جلوه دهند بلکه این جمعیتی که آمده‌اند ایران واقعی و شیراز واقعی است و ایران با عده‌ای فریب خورده هیچ گاه آسیبی به آن وارد نمی‌شود.

آمریکا و اسرائیل پشت حوادث اخیر هستند

وی تاکید کرد: دشمن با فریادهای پرشکوه مردم ایران خفه خون گرفته و دیگر جرأت نمی‌کند برای نا امن سازی ایران برنامه ریزی کند.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار کرد: شهدا خون جاری در پیکره انقلاب اند و امروز دوباره قلوب مؤمنین به هم پیوند خورد و برای هم دردی با خانواده شهدا به صحنه آمدیم تا عالم بداند این ملت زنده است.

سردار سلامی در ادامه با اشاره به اینکه شهدا در قلب و جان مردم ایران جای دارند، تصریح کرد: مردم شیراز مردمی وفادار هستند و به دشمنان نشان دادید که دشمن پوچ است.

او ادامه داد: توطئه ای که این روزها در کشور جاری است حاصل تفکرات آمریکا، اسرائیل، رژیم سعودی است زیرا آنان طی ۴٣ سال گذشته شکست‌های سختی از ملت ایران خورده‌اند این در حالی است که ملت ایران عوامل استکبار را به گونه‌ای تحقیر کرده‌اند که همواره برنامه ریزی می‌کنند که به ملت ایران آسیب برسانند.

دشمن به دنبال نا امیدی مردم است

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: ملت ایران طی ۴٣ سال گذشته به رهبری امام راحل و مقام معظم رهبری به گونه‌ای رفتار کرده که آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.

او ادامه داد: به کسانی که فریب دروغ گویی های آمریکایی‌ها را خورده‌اند می گویم آمریکا اعلام کرده‌اند که نمی‌توان ملت ایران را شکست دهند از این رو باید برخی از جوانان را فریب دهند تا بتوان از این طریق در میان اقشار مردم نا امیدی را تزریق کنند.

فریب خورده‌ها برگردند

سردار سلامی افزود: تصویری که آمریکایی‌ها از ایران نمایش می‌دهند آن است که ایران کشوری عقب مانده، مملو از بیکار، کارخانه‌ها تعطیل و.. است زیرا آنان می‌خواهند همچون زمان پهلوی منابع ایران را به غارت ببرند.

به گفته او آمریکا می‌خواهد دین مردم ما را از بین ببرد و جوانان فریب خورده باید بدانند که تعدادشان اندک است و نباید وطن فروشی کنند.

سردار سلامی به دانشجویان نیز توصیه کرد: دانشجویان همواره حق طلب بوده‌اند و آن عده‌ای که دانشجو نما هستند باید از جمع دانشجویان واقعی ترد شوند.

وی افزود: آنان که شعار زن زندگی و آزادی شعار سر می‌دهند مگر این شهدای حادثه تروریستی چه گناهی کرده بودند که اکنون باید به مظلومانه ترین حالت به شهادت برسند.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکید کرد: رودخانه‌ای که شما در آن شنا می‌کنید رودخانه‌ای کثیف است و در آن غرق خواهید شد پس تا فرصت دارید به دامن مردم بازگردید.

سردار سلامی گفت: امروز روز پایان اغتشاشات است و دیگر به خیابان‌ها نیایید زیرا این نقشه کاخ سفید و اسرائیل بوده که در جامعه اسلامی ایران تشویش ایجاد کند و نباید اجازه داد آینده این کشور تبدیل به آینده‌ای شوم شود.

وی تاکید کرد: رژیم سعودی، آمریکا و اسرائیل بدانید که به زودی انتقال خون پاک شهدای مظلوم این حادثه تروریستی را خواهیم گرفت و از منطقه شما را بیرون خواهیم راند.

به گفته او کارگردانان و رسانه‌هایی که نسبت به ایجاد نگرانی برای مردم اقدام می‌کنید بدانید که به زودی آرامش شما را خواهیم گرفت و با شهدا پیمان می‌بندیم که تا آخرین قطره خون برای آرامش مردم کشور تلاش کنیم.

منبع: مهر