شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#شیراز#حمله تروریستی#برلین

عضو کمیسیون امنیت ملی: تجمع برلین سرمنشا حمله تروریستی شیراز بود

کدخبر: ۵۳۰۸۸۴
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به حادثه تروریستی شیراز، گفت: تجمع برلین و اغتشاشات و آشوب‌ها در کشور سر منشأ حادثه تروریستی شیراز بود زمانی که گروهک‌های ضد ایرانی دور هم جمع می‌شوند نتیجه آن نیز اتفاق افتادن حوادث تلخ شیراز است.
عضو کمیسیون امنیت ملی: تجمع برلین سرمنشا حمله تروریستی شیراز بود

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از تسنیم، شهریار حیدری، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، با اشاره به تجمع ضد ایرانی در برلین آلمان، اظهار داشت: تجمع ضد ایرانی که اخیراً در شهر برلین آلمان اتفاق افتاد خود سندی بر خواب‌های آشفته برای ایران بود؛ زیرا در این تجمع شاهد حضور تمام گروهک‌های تجزیه طلب و تروریست‌ بودیم که قصد ویران کردن ایران را داشتند.

وی افزود: نکته جالب ماجرا آنجا بود که دشمنان این آب و خاک تمام زور و تلاشان را کردند تا تعداد زیادی را در برلین جمع کنند که با شکست مواجهه شدند و برای این که آبرویشان نرود با تشویق و دادن هدایا این تعداد را دور هم جمع کردند و خجالت آورترین اقدامشان دست به دامن افراد اجاره‌ای از سایر کشور‌ها برای این اجتماع شده بودند.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به حادثه تروریستی شیراز، گفت: تجمع برلین و اغتشاشات و آشوب‌ها در کشور سر منشأ حادثه تروریستی شیراز بود زمانی که گروهک‌های ضد ایرانی دور هم جمع می‌شوند نتیجه آن نیز اتفاق افتادن حوادث تلخ شیراز است، اما این مورد را باید بدانیم که ملت ایران با این اتفاقات دست از کشور و میهنشان نمی‌کشند.

حیدری تصریح کرد: در رابطه با تجمع برلین وزارت امورخارجه باید سفیر آلمان را احضار کند و به این اقدام آلمان به شدت اعتراض کند و همچنین به سایر کشور‌ها باید هشدار دهد که دیگر شاهد چنین اتفاقات ضد ایرانی در آن کشور‌ها نباشیم یا این کشور‌های به اصطلاح حامی حقوق بشر مأمن و پناهگاه تروریست‌ها نباشند.

وی بیان داشت: در وقایع اخیر دشمنان تمام امکانات خود را بسیج کرده بودند تا به ایران ضربه بزنند که با الطاف الهی این نقشه آن‌ها خنثی شد و بار دیگر یک شکست سنگینی از ملت ایران خوردند.