شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#آمریکا#وزارت اطلاعات#انگلیس

اطلاعات سپاه و وزارت اطلاعات چگونه به سازمان‌های اطلاعاتی آمریکا و انگلیس نفوذ کردند؟

اطلاعات سپاه و وزارت اطلاعات چگونه به سازمان‌های اطلاعاتی آمریکا و انگلیس نفوذ کردند؟

بیانیه وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه در بخش های مهمی به نفوذ دستگاه های امنیتی کشور به سازمان های جاسوسی انگلیس و آمریکا اشاره دارد.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا، عصر امروز برای نخستین بار وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه در بیانیه ای مشترکِ ۲۷ صفحه ای به مداخلات رژیم آمریکا و هم‌پیمانانش در اغتشاشات اخیر کشور پرداختند. بخش های مهمی از این بیانیه به نفوذ  اطلاعات سپاه و وزارت اطلاعات به سازمان های جاسوسی انگلیس و آمریکا اشاره دارد.

در بخشی از این بیانیه مستندات اطلاعاتی نشان می دهد که در اغتشاشات اخیر طبق اطلاعات موجود نقش اصلی را در این میان آژانس اطلاعات مرکزی آمریکا (C.I.A) بعهده داشته و از همکاری نزدیک سرویس اطلاعات خارجی انگلیس، سرویس اطلاعات خارجی رژیم صهیونیستی (موساد) و سرویس اطلاعات خارجی آل سعود و چند کشور دیگر برخوردار بوده است.

طبق این بیانیه اطلاعات معتبری در اختیار دستگاه های امنیتی است که برنامه ­ریزی و اجرای عملیاتی بخش عمده­ ی آشوب­ها توسط سرویس موساد با همکاری شقی ­ترین گروهک­ های تروریستی صورت گرفته است.

بخشی دیگر از این بیانیه به افشاگری سازمان‌های اطلاعاتی ایران پرداخته است و دستگاه های امنیتی از بودجه کمکی و فوری 53 میلیون دلاری آمریکا برای گروهک‌های تروریستی و رسانه‌ای در اعتراضات اخیر ایران خبر داده اند‌.

در این بیانیه درخصوص استفاده از فضای مجازی در جنگ ترکیبی هم به مصادیقی اشاره شده است که طبق آن توییتر به دستور رژیم آمریکا، میدان نبرد و جنگ رسانه­ ای علیه جمهوری اسلامی ایران را با نادیده گرفتن همه قوانین بین­ المللی و دستورالعمل‌های فنی و حقوقی، به سود دشمنان ایران هموار کرده تا با انتشار اخبار هدفمند و دروغ، افکار عمومی را در ایران و جهان فریب دهند.

در پرده­ ای دیگر شرکت متا، مالک اینستاگرام و واتساپ نیز مشابه توییتر، تمام قوانین بین‌المللی و قوانین رسمی خود را در مقطع اغتشاشات ایران زیر پا گذاشته و با اقداماتی از قبیل دستکاری عمدی الگوریتم­ های هوش مصنوعی باعث شدند اخبار جعلی، موارد نفرت افکنی و اقدامات خشونت­آمیز با شدت بسیار زیاد برای جامعه ایرانی به صورت هدفمند منتشر شود

اما نکته حائز اهمیت در این بیانیه، نفوذ سازمان اطلاعات سپاه و وزارت اطلاعات و دستگاه های امنیتی کشورمان  به سازمان‌های جاسوسی آمریکا و انگلیس است. طبق این بیانیه ، جامعه­ ی اطلاعاتی کشور به ارزیابی داخلی سازمان­های جاسوسی آمریکا و انگلیس دسترسی یافته است که این ارزیابی پیرامون شکست سناریوهای مجمع شیاطین و در باب اذعان به ریشه­ دار بودن جمهوری اسلامی و در قبول اقتدار غیرقابل انکار «ایران قوی» است.

در این بیانیه ذکر شده است: امروز مصالح اطلاعاتی و امنیتی به ما اجازه نمی­دهند که عین ارزیابی­های اردوگاه سلطه را افشا کنیم. اما شاید در آینده، محذورهای کنونی رفع و امکان بر ملاکردن آن گزارشات فراهم گردد؛ که در آن صورت طبل رسوایی دشمنان آمریکایی، انگلیسی، صهیونیستی از بام فلک بر زمین خواهد افتاد.

سرویس­ های جاسوسی غربی و صهیونیستی مدتی است که دوره ­های آموزش مربیان جنگ­های ترکیبی برای تعداد قابل توجهی از عناصر مرتبط و از پیش نشان شده برگزار و به آن­ها ماوریت داده­ اند که آموخته ­ها را به دیگران منتقل و بر مبنای آن­ها به ­صورت تشکیلاتی عمل کنند.

اما سربازان گمنام امام زمان (عج) در دوره‌های «جنگ ترکیبی و براندازی نرم» که توسط آمریکا در کشورهایی نظیر ترکیه، امارات، هلند، ارمنستان، گرجستان، مالزی، اندونزی، تایلند، جمهوری چک، آفریقای‌جنوبی، جزیره سیشل و ایتالیا برگزار میشد، نفوذ داشته اند. 

در این بیانیه در این خصوص نوشته شده است؛ با توجه به حضور منابع اطلاعاتی کشورمان در تعدادی از دوره های فوق الاشاره لذا مفاد آموزشی دوره‌های مذکور و عناصر شرکت کننده در آن‌ها در اختیار بوده و بنا به ضرورت تعدادی از شرکت کنندگان بازداشت، تعدادی از آنها جلب همکاری و عده‌ای دیگر تحت نظر سربازان گمنام امام زمان (عج) می‌باشند و از ارتباطات آن‌ها با مراکز مورد نظر برای حفظ اشراف اطلاعاتی استفاده می‌شود.

رصد دقیق و لحظه به لحظه سازمان‌های اطلاعاتی ایران از دیدار تیم آمریکایی از مقر گروهک موسوم به پاک هم از بخش های مهم دیگر این بیانیه به شمار می رود. در این بیاینه در این باره آمده است؛ تاریخ 15/7/1401 هیئت سازمان جاسوسی آمریکا به‌صورت پنهان و در هتل دیوان اربیل با سرکرده­ ی گروهک پاک به­نام حسین یزدان­پناه ملاقات و به بررسی آخرین وضعیت گروهک پس از موشکباران مقر آن توسط دلاورمردان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پرداختند.

آنها به وی قول کمک­های بیشتر و امید دادند تا زودتر اوضاع گروهک را ترمیم و به صحنه­ ی مبارزه با نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برگرداند. سپس تیم C.I.A برای دادن روحیه به گروهکِ درهم پاشیده، به همراه حسین یزدان­پناه و همسرش (هامِنو) از زخمی­ های موشکباران فوق­الاشاره در بیمارستانی در اربیل عیادت کردند.

همچنین کارشناسان نظامی همراه هیأت آمریکایی از محل اصابت موشک­های رزمندگان اسلام در مقرهای مختلف ضدانقلاب بازدید نمودند تا توان و دقت تخریب موشک­های سپاهِ مقتدر اسلام را ارزیابی نمایند.

براساس بیانیه وزارت اطلاعات و اطلاعات سپاه، پروژه‌ی ویران سازی ایران با شکست مفتضحانه­‌ای مواجه شده است.

انتهای پیام