شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#فوتبال#ذوب‌آهن#تیم فوتبال

کنایه سنگین سرمربی معروف به بازیکنان تیمش / انگار من با این تیم بیگانه هستم

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان به دنبال شکست سنگین تیمش مقابل ذوب‌آهن شاگردان خود را بی‌مسئولیت دانست.

کنایه سنگین سرمربی معروف به بازیکنان تیمش

وقایع روز ـ سرویس ورزشی؛

رضا مهاجری در نشست خبری بعد از دیدار تیمش مقابل ذوب‌آهن اظهار داشت: با شرایطی که گذرانده بودیم و تمریناتی که انجام دادیم، فکر نمی‌کردم بازیکنانم اینقدر بی‌تفاوت و بی‌مسئولیت بازی کنند که در دقیقه یک به آن راحتی گل بخوریم. این برد را به ذوب‌آهن تبریک می‌گویم و جای دفاع برای ما باقی نمانده است، اما حریف هیچ یک از گل‌ها را تحت فشار به ما نزد و خودمان شرایط را مهیا کردیم.

وی با بیان اینکه راه‌های گلزنی گاندوها را به شاگردانش نشان داده بود، تصریح کرد: نمی‌دانم چه بگویم. ما روی راه‌های گلزنی حریف و همچنین راه‌هایی که خودمان به گل برسیم، کار کرده بودیم. زمانی که توپ را از دست می‌دهیم، بازیکنان ما ضعیف و بی‌مسئولیت هستند. باید فکری اساسی کنیم. اگر اینگونه است، باید خودمان را کنار بکشیم، چون پای اعتبارمان در میان است. خروجی کارمان با کاری که می‌کنیم، همخوانی ندارد.

«هر بازی سه، چهار یا پنج گل می‌خوریم.»، سرمربی نفت مسجدسلیمان ضمن بیان این جمله خاطرنشان کرد: زمانی که توپ را در اختیار داریم، خوب هستیم؛ با این حال وقتی توپ را از دست می‌دهیم، فقط می‌ایستیم. هواداران و مدیران باشگاه حق دارند. کمبود بازیکن و سرماخوردگی نفرات هم مؤثر است. امروز پیمان رنجبری و سامان نریمان جهان را به زور به زمین فرستادیم و دست‌مان خالی بود.

مهاجری با اشاره به گل سوم ذوب‌آهن که با پرتاب اوت بلند نادر محمدی به ثمر رسید، گفت: روی اوت کار کرده بودیم؛‌ گلویم پاره شد از بس به بازیکنم گفتم جلوی بازیکن حریف بایست. می‌توانستیم به بازی برگردیم که توپ دو بار به تیر دروازه ذوب‌آهن برخورد کرد. تیر دروازه هم با ما نامهربانی می‌کند و این دهمین یا یازدهمین موقعیت ما بود که به تیر دروازه خورد. در دقیقه یک گل خوردیم و دو پنالتی در اوایل مسابقه دادیم. چنین چیزهایی را در دوران مربیگری‌ام تجربه نکرده‌ام.

وی در ادامه انتقاداتش نسبت به بازیکنان نفت مسجدسلیمان بیان کرد: بازیکنان ما تمرکز، میل و انگیزه کار کردن ندارند. در این تعطیلات با باشگاه صحبت می‌کنیم و اگر قرار است ادامه بدهیم، باید چند بازیکن جذب کنیم. کمر مردم می‌شکند و اعتبار آنها در فوتبال مسجدسلیمان از بین می‌رود.

مشکلات زیادی داریم، اما نباید بایستیم و حریف هر کاری کند. چیزی جز شرمندگی برای ما نمی‌ماند. باید با مدیران باشگاه صحبت کنیم تا ببینیم چه کنیم.

سرمربی نفت مسجدسلیمان با بیان مجدد اینکه بازیکنانش مسئولیت‌پذیر نیستند، یادآور شد: روی همه صحنه‌هایی که گل خوردیم، با بازیکنان کار کرده بودیم و آنها عملکرد خوبی در تمرینات داشتند. با این حال سه بازی است که در دقیقه یک گل می‌خوریم. این نشان می‌دهد ذهن بازیکن هنگام ورود به زمین، جایی دیگر است. تلاش می‌کنیم بازیکنان برانگیخته شوند که این اتفاقات می‌افتد.

مهاجری با اشاره به گفت‌وگویی که با شاگردانش داشته است، تأکید کرد: دو هفته پیش به بازیکنانم گفتم هر کدام به هر دلیل نمی‌تواند و فکر می‌کند اشتباهی آمده است،‌ از تیم برود.

به آنها گفتم قول می‌دهم اگر بازیکنی بخواهد برود، باشگاه حقوقش را تا نیم‌فصل پرداخت کند. با این حال اگر آنها قرار است بمانند، باید باشرف بازی کنند. داشتیم برمی‌گشتیم که نمی‌دانم چرا این شرایط دوباره دامن‌گیر ما شد.

وی با اشاره به عملکرد نفت مسجدسلیمان در دو هفته گذشته لیگ برتر تصریح کرد: مقابل تراکتور بد نبودیم و برابر مس رفسنجان بهتر شدیم. انتظار بازی بهتری مقابل ذوب‌آهن داشتم، اما انگار آب سردی روی تیم ما ریختند. انگار این تیم، تیم ما نیست و من با آن بیگانه هستم. وقتی از تمرین وارد مسابقات می‌شویم، شرایط نفت متفاوت می‌شود.