شهر خبر
استاندار کردستان: هر دانش آموز، دانشجو فرهیخته و هر فرد عادی حق اعتراض دارد

استاندار کردستان: هر دانش آموز، دانشجو فرهیخته و هر فرد عادی حق اعتراض دارد

استاندار کردستان گفت:باید بین اعتراض و اغتشاش تفاوت قائل شد چرا که انتقاد حق همه مردم کشور است و هر دانش آموز، دانشجو فرهیخته و هر فرد عادی، این حق را دارد تا در مقام اعتراض خواستار شفافیت موضوع شود.

اعتمادآنلاین|

اسماعیل زارعی کوشا، استاندار کردستان گفت:باید بین اعتراض و اغتشاش تفاوت قائل شد چرا که انتقاد حق همه مردم کشور است و هر دانش آموز، دانشجو فرهیخته و هر فرد عادی، این حق را دارد تا در مقام اعتراض خواستار شفافیت موضوع شود ولی کسانی که در پوشش اعتراض، اغتشاش کرده و نعمت امنیت را از بین می‌برند به دنبال اعتراض عقلایی نیستند.

به گزارش ایرنا، مهمترین بخش‌های اظهارات استاندار کردستان را در ادامه می‌خوانید:

*حادثه تروریستی حرم شاهچراغ (ع) صداقت و یا عدم صداقت بخشی از رسانه ها را عیان و مدعیان دروعین دفاع از حقوق ملت ایران را رو کرد.

* روز جمعه در گفت و گوی مستقیم با مردم کردستان از طریق شبکه استانی با بیان اینکه دشمن با از بین بردن فضای امید و امنیت می‌خواهد نگرانی و استرس ایجاد کند، اظهار داشت: کردستانی ها لحظات بسیاری همانند حادثه شاهچراغ را در سال‌های گذشته پشت سر گذاشته‌اند و شهدایی همچون شهید برهان عالی و شیخ الاسلام را در این راه تقدیم کرده‌اند.

*این اتفاقات اخیر به هیچ عنوان موجب کم رنگ شدن خدمتگزاری مسوولان به مردم نمی شود. وی ادامه داد: تا روزی که افراد مسلح در جمع معترضان قرار نگرفته بودند شاهد اعتراضات آرامی در استان بودیم ولی با ورود افراد مسلح، این اعتراض به اغتشاش کشیده شد.