شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#تهران

کشف جسد در پرواز تهران ـ فرانکفورت در حال بررسی است

به گزارش خبرگزاری برنا، سعیدی چلندری در گفت و گوی با رسانه ملی با اشاره به اینکه روز گذشته اخباری مبنی بر کشف یک جسد در فرودگاه فرانکفورت و در یک پرواز شرکت هواپیمایی لوفت هانزا منتشر شد گفت: هواپیمای لوفت هانزا بامداد پنجشنبه فرودگاه امام خمینی را به مقصد فرانکفورت ترک کرد و پس از ۱۴ ساعت نماینده این شرکت هواپیمایی به فرودگاه اعلام کرد یک جسد در قسمت چرخ هواپیما پیدا شده است.
سرپرست فرودگاه امام خمینی با بیان اینکه تا زمانیکه اطلاعات رسمی و دقیق به ما اعلام نشده نمی‌توانیم در خصوص صحت موضوع اظهار نظر دقیق و رسمی کنیم گفت: مسافت پرواز از تهران تا فرانکفورت حدود ۵ ساعت است، اما نماینده لوفت هانزا در تهران پس از ۱۴ ساعت به ما اعلام کرده جسدی پیدا شده است.
چلندری افزود: این مشکل از نظر ما فعلا قابل بررسی نیست، اما به محض اعلام نماینده هواپیمایی لوفت هانزا جلسه کمیته امنیتی را در فرودگاه تشکیل دادیم و منتظر کسب اطلاعات دقیق‌تر هستیم.
سرپرست فرودگاه امام خمینی با بیان اینکه دیروز و امروز هواپیمایی لوفت هانزا پرواز‌های خود را به سمت فرودگاه امام خمینی لغو کرده گفت: فعلا از لغو سایر پرواز‌ها در روز‌های آینده مطلع نیستیم.

انتهای پیام