شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#استقلال#ترکیب احتمالی#لیگ برتر#مصاف

ترکیب احتمالی استقلال در نبرد همیشه انتقامی! | تغییرات مهم ساپینتو در خط دفاع و حمله

تیم استقلال امروز در ادامه دیدارهای هفته یازدهم رقابت‌های لیگ برتر به مصاف تیم هوادار می‌رود.

استقلال

به گزارش همشهری‌آنلاین، ساکت الهامی یکی از موفق‎ترین مربیان فوتبال ایران در نبرد با استقلال است؛ مردی که هم با تراکتور این تیم را در فینال جام حذفی شکست داده و هم با نساجی توانسته استقلال را در ورزشگاه آزادی از جدول جام حذفی خارج کند.

برخورد با ساکت برای استقلالی‌ها، یک دیدار همیشه انتقامی است. بعد از متوقف‌شدن در دیدار خانگی هفته گذشته مقابل آلومینیوم، شکست‌دادن هوادار برای استقلال اهمیت زیادی دارد. در این بازی ساپینتو نیز دوباره به کنار زمین برمی‌گردد و دوران محرومیت را به پایان می‌رساند. حضور او و الهامی به‌عنوان ۲مربی همیشه عصبانی در کنار زمین، در نوع خودش دیدنی خواهد بود. بعید نیست که این دو نفر در جریان بازی نیز واکنش‌های اعتراضی زیادی به داور داشته باشند.

تعداد بالای استقلالی‌های هوادار، جذابیت زیادی برای این جدال ایجاد خواهد کرد. هوادار تا امروز نتوانسته در لیگ برتر از استقلال امتیاز بگیرد و فصل گذشته در هر دو مسابقه روبه‌روی این تیم بازنده بوده است. مدافعان خطرناک و گلزن هوادار، در این بازی انگیزه‌های زیادی برای درخشیدن روبه‌روی استقلال دارند. در مقابل اما آبی‌ها هر کاری می‌کنند تا با یک برد به سراغ تعطیلات بروند و قبل از شروع اردوی تیم ملی، پایان دلچسبی را برای خودشان رقم بزنند.

اما کادر فنی استقلال برای این دیدار که آخرین بازی آبی‌ها قبل از جام جهانی ۲۰۲۲ قطر محسوب می‌شود، احتمالا از نفرات زیر استفاده خواهد کرد:

سید حسین حسینی همچنان گزینه اول ساپینتو در درون دروازه آبی‌ها خواهد بود.

 رافائل سیلوا و عارف غلامی که پس از گذشت ۱۰ هفته رقابت‌های لیگ برتر به شناخت خوبی از یکدیگر رسیدند در قلب دفاع به میدان می‌روند و جلالی و حردانی هم در جناحین خط دفاعی حاضر خواهند شد.

روزبه چشمی، مهدی مهدی‌پور، آرش رضاوند سه بازیکن میانی استقلال که همیشه جزو نفرات ساپینتو در ترکیب به شمار می‌روند در این دیدار هم به میدان خواهند رفت.

محمد محبی، مهدی قایدی و کوین یامگا نیز مثلث استقلال در خط حمله بازی امروز محسوب می‌شوند. پیمان بابایی احتمال در بازی امروز به دلیل مصدومیت غایب خواهد بود.

آرمان رمضانی و محمدحسین زواری که همچنان دوران نقاهت مصدومیت را پشت سر می‌گذارند جزو نفرات غایب استقلال در این بازی هستند.

ترکیب احتمالی استقلال:

حسینی، سیلوا، غلامی، حردانی- جلالی، چشمی، مهدی‌پور، رضاوند، محبی، قایدی ویامگا.

این دیدار از ساعت ۱۶ روز جمعه در چارچوب هفته یازدهم لیگ برتر در ورزشگاه پاس قوامین برگزار خواهد شد.