شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#حادثه تروریستی شاهچراغ

حادثه تروریستی شاهچراغ اوج ناجوانمردی و ددمنشی مزدوران استکبار را نشان داد

حادثه تروریستی شاهچراغ اوج ناجوانمردی و ددمنشی مزدوران استکبار را نشان داد

نائب رئیس مجلس شوراس اسلامی در پیامی حادثه تروریستی شاهچراغ را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری برنا، علی نیکزاد نائب رئیس مجلس شوراس اسلامی در پیامی حادثه تروریستی شاهچراغ را تسلیت گفت. متن پیام به شرح ذیل است:

بسم ا...الرحمن الرحیم

فاجعه تروریستی روی داده در حرم شریف حضرت احمد بن موسی(ع) که به شهادت و مجروحیت تعدادی از هموطنان‌مان منجر شد دیگربار، اوج ناجوانمردی و ددمنشی مزدوران استکبار را که عمری است انسان‌های بی‌شماری را در اقصی نقاط عالم به خاک و خون می‌کشند نمایان ساخت و برگ دیگری بر کارنامه ننگین و سیاه آنان افزود. 

 دیر زمانی است صاحبان وجدان‌های آگاه و بیدار در جهان، اذعان دارند که دولت‌ها و جریان‌های کوردل و کودک‌کش، از سر ناتوانی در رویارویی با بیداری اسلامی، خصوصاً عجز در برابر افتخارات و اقتدار ملت و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، به چنان اقدامات پلیدی، متوسل شده‌اند.  

این‌جانب با قلبی آکنده از اندوه، شهادت جمعی از زائران حرم شاهچراغ را به پیشگاه حضرت بقیه ا...الاعظم( ارواحنا لتراب مقدمه الفداء)، رهبر جانباز انقلاب، مردم بصیر و صبار ایران اسلامی، علی‌الخصوص، اهالی عزیز استان فارس و تمامی خانواده‌های سوگ‌نشین، تسلیت عرض می‌کنم و با نثار سلام و صلوات به ارواح شهدای این حادثه دلخراش، از درگاه خداوند مهربان، رفعت درجات آنان، سُتواری و شکیبایی برای بازماندگان و بهبودی کامل مصدومان را مسألت می‌کنم.  

وَاللَّهُ عَزیزٌ ذُوانْتِقام 

علی نیکزاد 

انتهای پیام