شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#آماده باش

سیدحسن نصرالله از پایان حالت آماده باش رزمندگان مقاومت خبر داد

سیدحسن نصرالله از پایان حالت آماده باش رزمندگان مقاومت خبر داد

دبیر کل حزب الله لبنان عصر پنجشنبه با اشاره به نتیجه رسیدن مذاکرات تعیین مرز بین لبنان و رژیم صهیونیستی از پایان یافتن حالت آماده باش رزمندگان مقاومت خبر داد

به گزارش خبرنگار برنا، سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان عصر پنجشنبه با اشاره به نتیجه رسیدن مذاکرات تعیین مرز بین لبنان و رژیم صهیونیستی از پایان یافتن حالت آماده باش رزمندگان مقاومت خبر داد.

وی که به مناسبت افتتاح نمایشگاه عرضه محصولات کشاورزی و صنایع دستی در ضاحیه جنوب بیروت سخن می گفت، افزود،اتفاقی که افتاد از ابتدا تا انتها پیروزی بزرگی برای مردم و مقاومت لبنان است.

لبنان و رژیم صهیونیستی امروز اسناد مربوط به توافق در ارتباط با بهره برداری از حوزه گازی در دریای مدیترانه را با میانجیگری سازمان ملل و نماینده آمریکا در ناقوره مبادله کردند.

رد شایعه عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی 

نصرالله با رد کردن شایعه عادی سازی روابط لبنان و رژیم صهیونیستی گفت که عده ای از شدت غافلگیری از اتفاقی که رخ داده است حرف های بی پایه و اساسی را مطرح می کنند.
دبیرکل حزب الله لبنان اعلام کرد که در سخنرانی خود در شامگاه شنبه بیشتر به این موضوع خواهد پرداخت.

هدایت اتاق های خرابکاری ایران از سوی آمریکا

دبیر کل حزب الله لبنان در ادامه شهادت جمعی از هموطنان را در اقدام تروریستی در شیراز به رهبر معظم انقلاب و ملت ایران و خانواده های شهدا تسلیت گفت و برای زخمی ها شفای عاجل طلب کرد.

سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله با اشاره به مسئولیت گروه تروریستی داعش در این جنایت گفت که این حادثه باید به ریشه تفکر این گروه تروریستی و حامیان آن یعنی ایالات متحده آمریکا اندیشید.

وی با اشاره به نقش آمریکا در حمایت از گروه داعش در عراق گفت که همه ما می دانیم چه کسی بخش زیادی از فرماندهان داعش را از عراق به افغانستان منتقل کرد.

دبیر کل حزب الله افزود که داعش پس از آنکه نقش خودش را عراق و سوریه ایفا کرد امروز نقش تازه ای را در افغانستان ایفا می کند.

سید حسن نصرالله تاکید کرد که آمریکا اتاق های خرابکاری را برای مواجهه با نظام جمهوری اسلامی که امید مردم منطقه است، هدایت می کند.

وی با اشاره به اغتشاشات اخیر در ایران خطاب به ملت ایران گفت، کسی که اغتشاشات را در خیابان های ایران هدایت می کند همان کسی است که حمله تروریستی دیروز شیراز و حمله به شهر زاهدان را مرتکب شد؛ آن کس جز سازمان های اطلاعاتی آمریکا نیست.

قدردانی از مقاومت فلسطین

دبیر کل حزب الله در بخشی از سخنان خود با یاد کردن از مقاومت این روزهای مردم کرانه باختری به مردم مناطق نابلس، جنین، شعفاط و روح شهید عدی التمیمی درود فرستاد و تاکید کرد که این قهرمانان هفته هاست که رژیم صهیونیستی را به لرزه در آورده اند و اتفاقی که این روزها در فلسطین می افتد امیدها را برای تغییر معادلات تا پیروزی نهایی ملت فلسطین بیش از پیش می کند.

انتهای پیام