شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#مجلس#شیراز#امنیت ملی#کمیسیون امنیت ملی

کمیسیون امنیت ملی مجلس حادثه تروریستی شیراز را بررسی می‌کند/ اقدام قاطع، بازدارنده و پشیمان کننده به جنایتکاران می‌دهیم

کمیسیون امنیت ملی مجلس حادثه تروریستی شیراز را بررسی می‌کند/ اقدام قاطع، بازدارنده و پشیمان کننده به جنایتکاران می‌دهیم

نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس یازدهم گفت: مجلس شورای اسلامی و کمیسیون امنیت ملی مجلس در اولین اقدام خود این موضوع را مورد بررسی قرار می دهد و از همه ابعاد آن را رصد خواهیم کرد.

«ابراهیم عزیزی» نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در گفت وگو با خبرنگار سیاسی برنا، در رابطه با "تشکیل جلسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس برای بررسی حادثه تروریستی شیراز گفت: در ساعت 17:45 شب گذشته شاهد یک اقدام تروریستی در حرم شاهچراغ در شیراز بودیم. متاسفانه در این اقدام جنایتکارانه 13 نفر از زائرین حرم احمد بن موسی (ع) به شهادت رسیدند و 21 هم مجروح شدند. 

وی در ادامه گفت: مجلس شورای اسلامی و کمیسیون امنیت ملی مجلس در اولین اقدام خود این موضوع را مورد بررسی قرار می دهد و از همه ابعاد آن را رصد خواهد کرد. 

نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی در رابطه با اقدام متقابل جمهوری اسلامی در این حادثه تصریح کرد: مسئولین سیاسی و نظامی و ارکان نظام اسلامی پاسخ قاطع و پشیمان کننده ای را به همه کسانی که آمر این جنایت بودند، خواهند داد. ملت ایران شک نداشته باشند که اقدام قاطع و بازدارنده و پشیمان کننده دستگاه های مربوطه درسی را به همه جنایتکاران خواهد داد که تا ابد فراموش نکنند. 

نماینده مردم شیراز تصریح کرد: وظیفه داریم در این مقطع حساس و سرنوشت ساز ضمن حفظ وحدت و انسجام و یکپارچگی، همه مردم در گوشه گوشه ایران اسلامی در حمایت از مسئولین نظم و امنیت در صحنه حاضر باشند و اجازه ندهند خون این شهدا و برخورد قاطع از دستور کار خارج شود. و حتما جزء اولویت های ما و مطالبه مردم است. مجلس و بخصوص کمیسیون امنیت ملی باپیگیری بیشتر و وسواس موضوع را دنبال خواهد کرد و به فضل الهی دل مردم ما شاد خواهد شد.

 انتهای پیام