شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#بخش خصوصی#رئیس‌جمهور

معاون پارلمانی رئیس جمهور:

همه باید در رفع کمبودهای بهداشتی و درمانی کمک کنند

همه باید در رفع کمبودهای بهداشتی و درمانی کمک کنند

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور گفت: برای حل مشکلات بهداشتی و درمانی نمی‌توانیم فقط به اعتبارات دولتی تکیه کنیم بلکه همه باید کمک کنند و نقش بخش خصوصی نیز در این حوزه، تقویت شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، سیدمحمد حسینی معاون پارلمانی رئیس جمهور امروز (پنجشنبه ۵ آبان‌ماه) در اجلاس رؤسای دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی سراسر کشور، اظهار داشت: کارنامه یکساله دولت نشان می‌دهد درجا زدن نداشتیم و همه با تمام توان کار کردند. از سوی دیگر، نوشتن سند تحول هم برای ایجاد تغییرات در کشور بود.

وی افزود: در یک سال گذشته اجرای ۴۲ پروژه بزرگ صنعتی آغاز شده است و این می‌تواند جذب نقدینگی و فرصت‌های شغلی و حجم سرمایه‌گذاری بیش از ۱۵ میلیارد دلار داشته باشد.

معاون پارلمانی رئیس جمهور تاکید کرد: دشمن تلاش می‌کند حرکت شتابان که آغاز شده را متوقف کند و نمی‌خواهد نظام جمهوری اسلامی به عنوان یک نظام کارآمد و قوی در جهان معرفی شود. همه گروهک‌های تکفیری در این زمینه، دست به دست هم داده‌اند که باید تلاشمان را برای بهبود امور و خدمت به مردم افزایش دهیم.

وی همچنین با اشاره به برخی کمبودها به ویژه در حوزه بهداشتی و درمانی، تاکید کرد: دکتر عین اللهی تجربه قوی در وزارت بهداشت دارد و دارای پشتکار بالایی نیز هست که همه توان خود را برای بهبود امور در این وزارتخانه به کار گرفته است.

حسینی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نقشه و برنامه دشمنان نظام و انقلاب با استفاده از ابزار آشوب و اغتشاش تاکید کرد: نوعی همگرایی در کشور ایجاد شده و می‌خواهند این حرکت انقلابی در کشور متوقف شود.

معاون پارلمانی رئیس جمهور بر ضرورت بکارگیری اساتید انقلابی در دانشگاه‌ها تاکید کرد و گفت: باید بتوانیم در این برهه امورات مردم و کشور را به بهترین شکل اجرا و محقق کنیم و درگیر حواشی نشویم.