شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#قوه قضائیه

سخنگوی قوه قضائیه:

بار دیگر دستان خبیث استکبار از آستین ناپاک تروریست‌های جنایتکار بیرون آمده

مسعود ستایشی

مسعود ستایشی سخنگوی قوه قضائیه با اشاره به شهادت جمعی از زائرات حضرت شاهچراغ(ع) اظهار داشت که عقوبت سختی در انتظار عاملان این حادثه تروریستی خواهد بود.

به گزارش مشرق، مسعود ستایشی سخنگوی قوه قضائیه شهادت تعدادی از هموطنان را در حرم شاهچراغ تسلیت گفت.

در پیام سخنگو قوه قضائیه آمد است:

«بسمه تعالی

بار دیگر دستان خبیث استکبار از آستین ناپاک تروریست‌های جنایتکار بیرون آمده و با هتک حرمت حریم آل‌الله، زائران و محبان ولایت علوی را در حریم ملک پاسبان حضرت احمد بن موسی علیه السلام به خاک و خون کشید.

این جنایت خونین بار دیگر عمق کینه‌ورزی و خصومت دشمنان را با مکتب اسلام ناب، باورهای حقیقی و ریشه‌دار مردم عزیز و ایران مقتدر به خوبی عیان ساخته است؛ همان ناجوانمردانی که امروز در نقاب‌های گوناگون امنیت ملی، آرامش، رفاه و سلامت مردم عزیز ما را دستمایه اغراض شیطانی خود را قرار داده و از ریختن خون زن و کودک بی گناه نیز ابایی ندارند. اما به یقین؛ ملت آزاده ایران با ریخته شدن خون عزیزانش متحد تر و یکپارچه‌تر از قبل بر آرمان‌های والای خود ایستادگی خواهد نمود.

اینجانب شهادت زائران خوش‌عاقبت حرم مطهر و مقدس حضرت شاهچراغ (علیه السّلام) را به محضر حضرت ولیّ‌عصر امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف)،مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) و عموم هموطنان به ویژه مردم شهیدپرور شیراز و خانواده مکرم شهدای این حادثه تروریستی تسلیت وتعزیت عرض نموده و از حضرت احدیت صبر و اجر برای بازماندگان و همچنین برای مجروحین، شفای کامل و عاجل مسألت دارم.

آمران و عاملان این جنایت نیز بدانند که عقوبت و مجازات سختی که به اذن خدای متعال، به زودی در این دنیا گریبانگیر آن‌ها می‌شود؛ مقدمه‌ی همان خذلان و رسوایی است که تا ابد به آن دچار خواهند بود.

نسأل اللّه منازل الشّهداء و معایشة السّعداء و مرافقة الأنبیاء

مسعود ستایشی سخنگوی قوه قضائیه»