شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#دولت#وزارت

رئیس جمهور: دولت و وزارت نیرو با تلاش جهادی توانستند ناترازی‌های موجود در زمینه برق را مدیریت کنند

رئیس جمهور: دولت و وزارت نیرو با تلاش جهادی توانستند ناترازی‌های موجود در زمینه برق را مدیریت کنند

رئیس جمهورگفت: کم‌کاری‌های گذشته کار دولت در تامین برق و رفع این ناترازی‌ها را با مشکلات اساسی مواجه کرده بود، اما با یک کار جهادی در وزارت نیرو ناترازی‌ها مهار و با جلوگیری از قطع برق مشترکان خانگی اسباب رضایت مردم تامین شد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا، سید ابراهیم رئیسی صبح امروز پنجشنبه در آئین افتتاح رسمی ۵ نیروگاه برق حرارتی به ظرفیت ۱۰۲۶ مگاوات که در محل نیروگاه حرارتی آریان ۲ زنجان برگزار شد، ضمن تسلیت درگذشت عده‌ای از هموطنان و زائران حرم حضرت شاه چراغ در شیراز گفت: یکی از مشکلات پیش روی دولت مردمی در آغاز کار ناترازی‌های جدی در حوزه برق بود.

رئیس جمهور با اشاره به اینکه این ناترازی باعث شده بود تامین برق خانگی، صنایع و کشاورزی دچار اختلالات جدی شود، افزود: تعمیرات نیروگاهی و ایجاد ظرفیت‌های جدید به موقع انجام نشده بود و لذا کار دولت در تامین برق و رفع این ناترازی‌ها با مشکلات اساسی مواجه بود.

رئیسی اظهار داشت: دولت در گام اول با مدیریت مصرف برق در بخش‌های مختلف و در گام بعدی با وارد مدار کردن ۶ هزار مگاوات ظرفیت جدید تولید برق به شبکه برق سراسری که با تلاش‌های جهادی مسئولان وزارت نیرو انجام شد، توانست مانع از قطع برق خانگی شود که این دستاورد باعث خشنودی مردم نیز شد.

ادامه دارد