شهرخبر

مقتدایی: حادثه تروریستی شیراز با قید فوریت در کمیسیون امنیت ملی مجلس در حال پیگیری است

مقتدایی: حادثه تروریستی شیراز با قید فوریت در کمیسیون امنیت ملی مجلس در حال پیگیری است

نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی از ورود این کمیسیون برای پیگیری حادثه تروریستی شیراز با قید فوریت خبر داد.

عباس مقتدایی نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به حادثه تروریستی دیروز شهر شیراز، اظهار داشت: این حادثه در سطح امنیتی در حال بررسی های اولیه و ثانویه در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی است و از همان ابتدای حادثه این کمیسیون با فوریت به موضوع ورود پیدا کرد و یکی از اعضای هیئت رییسه کمیسیون امنیت ملی در محل حادثه حاضر شد تا اطلاعات بیشتری را جمع آوری کرده و در اختیار سایر اعضای کمیسیون قرار دهد.

وی با بیان اینکه همانطور که رییس مجلس بر پیگیری و مشخص کردن عاملان و آمران این حادثه و سپس مجازات آنها تاکید کردند، افزود: متاسفانه وقایع اخیر کشور که با برنامه ریزی دشمنان این آب و خاک طرح ریزی شده بود بستری عالی برای فراهم آوردن چنین حوادث تروریستی را در کشور مهیا کرد.

نایب رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: آمریکا، سه کشور اروپایی یعنی انگلیس، فرانسه و آلمان و همچنین رژیم صهیونسیتی و رژیم های مرتجع عربی توطئه ای علیه ایران ترتیب داده بودند تا بتوانند از ایران انتقام بگیرند. توطئه آنها نیز مشغول سازی ایران از داخل بود چون فشار حداکثری آنها با شکست مواجهه شده بود و اکنون نیز این توطئه آنها با هوشیاری مردم شکست خورد و اعلام می‌کنیم که این اتفاق پایانی بر این تحرکات دشمنان علیه ایران بود.

مقتدایی تصریح کرد: قطعا اجازه پایمال شدن خون به ناحق ریخته عزیزانمان را نمی‌دهیم و برخورد سختی با آمران و عاملان این جنایت سخت خواهیم داشت، به نوعی کسی که در خانه شیشه ای نشسته است هیچ وقت به سمت دیگران سنگ پراکنی نمی‌کند.

انتهای پیام/