شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#تبریز#ورزشگاه#استادیوم

با حضور استاندار آذربایجان‌شرقی؛

طرح بهسازی ورزشگاه یادگار امام تبریز افتتاح شد

طرح بهسازی ورزشگاه یادگار امام تبریز افتتاح شد

تبریز- آیین بهره‌برداری از طرح بهسازی و بازسازی و تکمیل رختکن‌ها، موتورخانه و پروژکتورهای استادیوم ۷۰ هزار نفری یادگار امام (ره) تبریز با حضور استاندار آذربایجان‌شرقی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، استاندار آذربایجان شرقی در این آئین با بیان اینکه ۱۲۰ میلیارد تومان مصوبه سفر رئیس محترم جمهور به استان بازسازی ورزشگاه یادگار امام برای سه سال بوده است، گفت: سعی خواهیم کرد این رقم را حداکثر تا شهریور سال بعد به اداره کل ورزش و جوانان استان واگذار کنیم.

عابدین خرم یادآوری کرد: در بازدیدی که قبل از بهسازی استادیوم یادگار امام (ره) تبریز از این مجموعه ورزشی داشتم، متوجه شدیم که برج‌های نور و پروژکتورها نواقصی دارند و برگزاری مسابقات زیر این نورافکن‌ها کار بسیار دشواری است.

استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه بهسازی کامل استادیوم یادگار امام ره تبریز در مدت یاد شده از اولویت برخوردار است، بیان کرد: اگر نیاز باشد از دیگر پروژه‌ها کم خواهیم کرد تا استادیوم بصورت ۱۰۰ درصدی تکمیل بشود.

وی همچنین به فضاهای جانبی و زیبایی‌های استادیوم اشاره و تاکید کرد: باید با پیمانکارنی که در این خصوص تخصص دارند، ارتباط برقرار بشود و حداکثر تا فصل کاری ۱۴۰۲ بخش‌های ناقص و تعمیرات این ورزشگاه را که در طول بیست و پنج سال گذشته رو به فرسودگی و قبل از ورود به دوره جوانی به دوره پیری می‌رود، برطرف کنیم تا به یک ورزشگاه قابل افتخار برای ورزشکاران شهرمان، کشور عزیزمان و همچنین جوانان پرشوری که برای تشویق تیم تراکتور و تخلیه هیجانات مقدس خود در این مکان گرد هم می آیند، دست یابیم و شرمنده نشویم.