شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:##وزیر#کشور:#این#حادثه#تروریستی#پرده#دیگری#جنایات#دشمن#است

وزیر کشور: این حادثه تروریستی پرده دیگری از جنایات دشمن است

وزیر کشور: این حادثه تروریستی پرده دیگری از جنایات دشمن است

وزیر کشور گفت: کسانی که این حرکت تروریستی را انجام دادند یک پرده جدیدی از توطئه‌های دشمن را علیه ما آشکار کردند و پرده دیگری از جنایات دشمن بود و نشان داد توطئه دشمن توطئه پیچیده‌ای است که همه خشونت‌ها و شهادت جمع بی گناهان را مدنظر دارد.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا، وزیر کشور در گفت و گویی در خصوص حادثه تروریستی شیراز گفت: در این حادثه تروریستی جمع عزیزی از مردم شریف ما که مشغول عبادت بودند مورد اصابت گلوله قرار گرفتند و ۱۳ نفر شهید و تعداد قابل توجهی هم‌ مجروح  شدند و ممکن است به تعداد شهدا افزوده شود. 

وی افزود: این حادثه چند چیز را برای ما آشکار کرد. اولا کسانی که این حرکت تروریستی را انجام دادند  یک پرده جدیدی از توطئه‌های دشمن را علیه ما آشکار کردند و پرده دیگری از جنایات دشمن بود و نشان داد توطئه دشمن توطئه پیچیده‌ای است که همه خشونت‌ها و شهادت جمع بی گناهان را مدنظر دارد، این اتفاق نشان دهنده مقابله با همه قداست‌ها و حرکت‌های ضدینی بود که قبل تر هم مشاهده شده و این بار به حرم شاهچراغ اسائه ادب شد و جمعی از زائران به شهادت رسیدند.

وزیر کشور در ادامه گفت: این‌نشانه قساوت قلب دشمنان است و پیشتر گونه هایی از آن را در خیابان‌ها از سوی اغتشاشگران مشاهده کردیم که این هم نمونه دیگری بود، همه باید توجه و مراقبت کنند که این جریان اغتشاشات که روزهای گذشته موجب اذیت مردم شد در شکل‌های دیگر توسط دشمن در حال رفتن به مسیرهای خطرناکی است و جریان تروریستی با استفاده از فضای اغتشاش وارد عمل شدند و باید مراقبت شود.

انتهای پیام