شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#تهران#شهرداری تهران

تخصیص وام ۴ درصد به خانواده شهدای شهرداری تهران

تخصیص وام 4 درصد به خانواده شهدای شهرداری تهران

مدیرکل رفاه، تعاون و خدمات اجتماعی شهرداری تهران از تخصیص وام ۴ درصدی به خانواده شهدای شهرداری تهران خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم ، محمد بنی‌حسن در جلسه با مدیران رفاهی، ضمن ارج نهادن به سال‌ها صبر و استقامت خانواده شهدا اظهار کرد: تکریم خانواده شهدا تکلیف ملی است و رسیدگی به مشکلات خانواده شهدا و‌ پاسخگویی به مطالبات به حق جامعه ی ایثارگری باید در اولویت اول مسئولین قرار گیرد.

وی ارتقاء کمی و کیفی سطح رفاه جامعه ایثارگری را از مهمترین اولویت‌های این دوره مدیریت شهری عنوان کرد و گفت: بر همین اساس و با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته تسهیلات حمایتی با سود 4 درصد به همه والدین و‌ همسران شهید پرداخت می‌شود.

به گفته مدیرکل رفاه، تعاون و خدمات اجتماعی شهرداری تهران این وام در اقساط 36 ماهه پرداخت می‌شود و متقاضیان می‌توانند پس از ارائه درخواست به اداره کل امور ایثارگران از آن برخوردار شوند.

بنی‌حسن در ادامه برگزاری تور سیاحتی مشهد مقدس ویژه خانواده شهدای شهرداری تهران را یادآور شد و افزود: 60 خانواده شهید در مهرماه و‌ حدود 60 خانواده شهید دیگر نیز از چهاردهم تا هفدهم این ماه به مشهد مقدس اعزام می‌شوند.

وی با اشاره به بهره مندی بیش از 700 نفر از جامعه ایثارگری شهرداری تهران از تور تفریحی، گردشگری یک روزه فشم بیان کرد: ان‌شاءالله در آینده نزدیک شاهد برپایی تورهای گردشگری دیگر نیز خواهیم بود.

مدیرکل رفاه، تعاون و خدمات اجتماعی شهرداری تهران در پایان افزایش 3 برابری کمک معیشت خانواده شهدا نسبت به سال گذشته را یادآور شد و گفت: در پایان هر فصل مبلغ 3 میلیون تومان به حساب والدین و همسران شهید واریز می‌شود.

انتهای پیام/