شهر خبر
شریعتمداری خطاب به معترضان: از اپوزیسیون‌ هم شانس نیاوردیم؛ وامانده و فکسنی هستید

شریعتمداری خطاب به معترضان: از اپوزیسیون‌ هم شانس نیاوردیم؛ وامانده و فکسنی هستید

حسین شریعتمداری نوشت: جمهوری اسلامی اگرچه در همه عرصه‌ها از پیشرفت‌ها و دستاوردهای معجزه‌گونی برخوردار بوده ولی از اپوزیسیون شانس نیاورده است! برخلاف بسیاری از کشورها که از اپوزیسیون‌های قوی برخوردارند، ایران اسلامی اپوزیسیونی وامانده و فکسنی دارد!

اعتمادآنلاین|

حسین شریعتمداری، مدیرمسوول روزنامه کیهان در یادداشتی که امروز در این روزنامه منتشر کرده معترضان را «جماعت وحشی و کم‌شمار» دانسته و سپس نوشته جمهوری اسلامی از اپوزیسیون هم شانس نیاورده و آنها «وامانده و فکسنی» هستند!

به گزارش کیهان، این‌که در برخی از تحلیل‌ها و اظهار‌نظر‌ها درباره انگیزه آشوبگران اخیر گفته می‌شود که آنها در پی براندازی جمهوری اسلامی بوده‌اند، بزرگنمایی در‌باره این جماعت وحشی و کم‌شمار است!

آشوب‌های اخیر اگرچه رخداد تلخی بود اما وضوح نشان داد دشمنان داخلی تا چه‌اندازه کم‌شمارند، به‌گونه‌ای که به سختی می‌توان آنها را یک‌صدم در‌صد از جمعیت ۸۵ میلیونی مردم ایران تلقی کرد. 

جمهوری اسلامی ایران اگرچه در همه عرصه‌ها از پیشرفت‌ها و دستاوردهای معجزه‌گونی برخوردار بوده است ولی از اپوزیسیون شانس نیاورده است! و برخلاف بسیاری از کشورهای دیگر که از اپوزیسیون‌های قوی برخوردارند، ایران اسلامی اپوزیسیونی وامانده و فکسنی دارد!