شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#باران

حادثه‌ای هولناک در شهر ری ؛ کشف جسد یک دختر در یخچال | نمی‌توانم دوری تو را تحمل کنم باران ...

وقتی پلیس برای دستگیری یک قاچاقچی موادمخدر، قدم در خانه او گذاشت، در داخل یخچال وی با جسد دختربچه ۶ ساله‌ای روبه‌رو شد که چند روز از قتل او می‌گذشت.

مرگ کودک - قتل کودک

به گزارش همشهری آنلاین، سی‌ام مهرماه امسال ۲ مأمور کلانتری ۱۷۲ شهرری به همراه سگ موادیاب، راهی خانه یک فروشنده موادمخدر که طبقه اول ساختمانی در شهرری بود، ‌شدند.

پیش از آن گزارش‌هایی درباره فعالیت این مرد به پلیس مخابره و مقام قضایی نیز دستور بازداشت و بازرسی خانه او را صادر کرده بود اما وقتی ماموران به این خانه رسیدند، قاچاقچی مواد به محض دیدن آنها از پنجره بیرون پرید و فرار کرد.

با فرار او مأموران به بازرسی خانه وی پرداختند که مقداری موادمخدر از نوع تریاک کشف شد. مأموران سپس نظرشان به یخچالی که دور تا دور آن چسب زده شده بود، جلب شد. از سوی دیگر سگ موادیاب پلیس به سمت یخچال رفت و شروع کرد به پارس کردن.

مأموران احتمال دادند که داخل یخچال موادمخدر جاسازی شده است. به همین دلیل در آن را باز کردند و ناگهان با صحنه‌ای هولناک روبه‌رو شدند. داخل آن جسد دختربچه‌ای حدودا ۶ ساله بود که دورش نایلون و پتو پیچیده شده بود.

گزارش این حادثه به کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران اعلام و تیم بررسی صحنه جرم راهی آنجا شدند. بررسی‌ها نشان می‌داد که دختربچه به‌دلیل خفگی جانش را از دست داده است اما با وجود این جسد باید به پزشکی قانونی منتقل می‌شد تا هم علت اصلی مرگ مشخص شود و هم زمان دقیق آن.

کارآگاهان برای کشف راز مرگ دختربچه‌ به تحقیق از همسایه‌ها پرداختند. آنها می‌گفتند که مرد موادفروش حدود ۲ ماه قبل با زنی آشنا شده و آن زن به همراه دختربچه ۶ ساله‌اش با وی زندگی می‌کرده است. ظاهرا زن جوان از شوهرش طلاق گرفته و دختربچه‌ای که جسدش داخل یخچال کشف شده بود، کسی جز دختر این زن که باران نام داشت، نبود.

به‌گفته همسایه‌ها زن جوان روز حادثه در خانه مرد قاچاقچی بوده اما پیش از حضور پلیس، آنجا را ترک کرده بود. از سوی دیگر با تحقیق از کودکانی که در همسایگی مرد قاچاقچی زندگی می‌کردند، معلوم شد که ‌باران کوچولو از حدود ۱۵ روز قبل دیگر برای بازی به کوچه نیامده بود. این یعنی قتل وی احتمالا به ۱۵ روز قبل برمی‌گشت.

ماموران در ادامه بررسی‌های خود، ‌دست‌نوشته‌ای در خانه مرد قاچاقچی کشف کردند که نشان می‌داد مادر باران برای دخترش نوشته بود. با این مضمون که «نمی‌توانم دوری تو را تحمل کنم باران.» تاریخی که پای دفترچه ثبت شده بود، با زمان تقریبی مرگ باران مطابقت داشت.

براساس این گزارش، ‌مرد قاچاقچی پیش از این به اتهام خرید و فروش موادمخدر و سرقت بازداشت شده و زندان را تجربه کرده بود. از سوی دیگر مشخص شد که او خانه‌اش را به فردی اجاره داده اما سر موعد آن را تخلیه نکرده بود. این یعنی می‌خواسته جسد را جابه‌جا کند اما نتوانسته بود و به همین دلیل خانه را تحویل مستأجر نمی‌داد.

حالا تحقیقات به شکل ویژه در دستور کار مأموران اداره دهم پلیس آگاهی تهران قرار گرفته تا با دستگیری مادر باران و فروشنده موادمخدر، اسرار این جنایت رازگشایی شود.