شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#مهران مدیری#فضای مجازی

ماجرای جنجالی علی کریمی و مهران مدیری چیست؟

درحالی‌که مهران مدیری این روزها برای باز گرداندن دستمزد بالایش به صداوسیما از هر طرف تحت فشار توقع‌ها قرار گرفته است، شایعه عجیب درباره او و علی کریمی هم به یکی از داغ‌ترین موضوع‌های فضای مجازی تبدیل شده است.

ماجرای جنجالی علی کریمی و مهران مدیری چیست؟

وقایع روز ـ سرویس ورزشی؛

چندی پیش مهران مدیری با انتشار پُستی به ناآرامی‌های اخیر کشور واکنش نشان داده، اظهار کرده بود که به پخش هیچ فریمی از خودش از شبکه‌ای تلویزیونی تمایل ندارد. هر چند مدیری پیش از این هم در موقعیت‌هایی خاص با تلویزیون خداحافظی موقتی داشته و بعد به قاب تلویزیون بازگشته است اما اظهارات اخیر پیمان جبلی ـ رییس صدا و سیما ـ درباره مجریانی که مانند مدیری در پی وقایع اخیر اعلام کردند در تلویزیون فعالیت نخواهند داشت و اشاره تلویحی او به برنامه «دورهمی»، نشان می‌دهد حداقل تا مدتی شاهد حضور مهران مدیری در قاب تلویزیون نخواهیم بود.

حواشی این روزهای مدیری به ماجرای نقشه ربایش علی کریمی در امارات گره خورده که بنا بر ادعایی که ابتدا در فضای مجازی و سپس در رسانه‌های خارج از کشور منتشر شد، قرار بوده توسط مهران مدیری و با قرار ملاقات حضوری در شهر دُبی انجام شود! این موضوع در ۲۴ ساعت گذشته به یکی از داغ‌ترین موضوع‌های فضای مجازی بدل شد.

پس از چند ساعتی اما مشاور و مدیر برنامه‌های علی کریمی با انتشار توییتی اعلام کرد که هیچ تماسی از سوی مهران مدیری با کریمی برقرار نشده بود.

همچنین از مدیران شبکه نسیم (شبکه‌ای که برنامه دورهمی در آن پخش می‌شود) مطلع شدیم که اساسا مهران مدیری هیچ تماسی با علی کریمی نداشته و سفر اخیر او هم که در بازگشت با حواشی همراه شد، به دُبی نبوده، بلکه پرواز بازگشتش از مبداء یک کشور اروپایی به مقصد تهران انجام شده است.