شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#استقلال#استقلالی#ملی‌پوش

این بازیکن ملی پوش استقلالی در افکار ساپینتو جایی ندارد!!

مدافع - هافبک ملی‌پوش تیم استقلال به عدم بازی کردنش در ترکیب آبی‌پوشان به سرمربی پرتغالی تیمش اعتراض کرد.

این بازیکن ملی پوش استقلالی در افکار ساپینتو جایی ندارد!!

وقایع روز ـ سرویس ورزشی؛

ریکاردو ساپینتو ، سرمربی پرتغالی تیم استقلال چند هفته‌ای است از صالح حردانی و ابوالفضل جلالی در ترکیب اصلی تیمش استفاده نمی‌کند. این دو بازیکن که ملی‌پوش هستند با تصمیم عجیب سرمربی استقلال جایی در ترکیب اصلی ندارند، به خصوص صالح حردانی که در برخی از بازی‌ها به میدان هم نمی‌رود.

حردانی چندی پیش به ساپینتو بابت بازی نکردنش اعتراض کرد و گفت با این شرایط شاید دیگر به تیم ملی دعوت نشود. این اعتراض باعث شد تا ساپینتو حتی در دیدار با آلومینیوم یک دقیقه م به مدافع ملی‌پوش استقلال بازی ندهد.

جلالی دیگر ملی‌پوش استقلال نیز اواخر بازی با آلومینیوم به میدان رفت. حالا خبر می‌رسد که جلالی نیز به بازی نکردنش به ساپینتو اعتراض کرده است. جلالی گفته کارلوس کی‌روش در تیم ملی فوتبال به او نگاه ویژه دارد و چرا باید در این شرایط در استقلال نیمکت نشین نشود. جلالی در حالی به نیمکت نشینی اعتراض کرده که جعفر سلمانی در پست او بازی‌های پرانتقادی داشته است و نمایش او اعتراض‌های هواداران استقلال در صفحات مجازی را در پی داشته است.

تنها ملی‌پوش هفته‌های اخیر استقلال سیدحسین حسینی بوده است که درون دروازه بازی می‌کند. در لیست اخیر تیم ملی، روزبه چشمی، مهدی مهدی‌پور و محمد محبی نیز حضور دارند.