شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#دولت

تصاویر | دختری که از کف سالن به بالای سن سخنرانی سخنگوی دولت پرید | دختر معترض هم جای مجری را گرفت

پاسخگویی همراه به سعه صدر و آمادگی سخنگوی دولت برای پاسخ به همه سوالات موجب شد، تعدادی از دانشجویان که از ابتدای تا انتهای جلسه به مدت دو ساعت و نیم برای ایجاد اختلال در روند برنامه تلاش کردند، ناموفق بمانند.

تصاوير حضور سخنگوی دولت در دانشگاه قم

به گزارش همشهری آنلاین، برگزاری جلسه علی بهادری جهرمی در دانشگاه قم از این جهت که روز قبل نیز برنامه مشابه دیگری در دانشگاه خواجه نصیر برگزار شده بود، مورد توجه و استقبال فراوان دانشجویان قرار گرفت و علاوه بر ظرفیت ۸۰۰ نفری سالن شیخ مفید، حدود ۲۰۰ نفر نیز اضافه بر ظرفیت، در سالن حضور داشتند.

بهادری جهرمی در همان ابتدای جلسه از مجری برنامه که برای اعلام اسامی سوال کنندگان در کنارش بود خواست جای خود را به یکی از دختران دانشجوی معترض بدهد تا هیچگونه شائبه‌ای در اعلام اسامی به وجود نیاید.

با وجود سردادن شعارهای توهین آمیز خطاب به سخنگوی دولت توسط تعدادی از حاضرین، بهادری جهرمی چندین بار گفت به خاطر شکل گرفتن فضای «گفت‌وگو در دانشگاه» از این شعارها ناراحت نمی‌شود اما از آنها خواست نسبت به دانشجویان غیرهمفکر ادب و احترام را رعایت کنند.

در بخشی از برنامه، سخنگوی دولت که در حال بیان نتایج طرح هدفمندی یارانه ها بود، از سوی جمعی معدود با عنوان «دروغگو» خطاب شد که در این هنگام وی از این دانشجویان دعوت کرد در مقابل تریبون حاضر شوند و نسبت به این ادعای خود استدلال کنند اما هیچ یک از آن افراد در جایگاه حاضر نشدند.

در بخش دیگری از برنامه تعدادی از دانشجویان دختر با حرکت به سمت جایگاه بدون رعایت نوبت اقدام به فریاد زدن کردند و یکی از آنها در حرکتی عجیب از کف سالن به بالای سن پرید و با فریاد زدن تلاش کرد که اجرای برنامه را متوقف کند که موفق نشد.