شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#حوزه

شکوه‌فر: شکایات مطروحه در حوزه ورزش از طریق سامانه به شعبه حل اختلاف ارجاع می‌شود

شکوه‌فر: شکایات مطروحه در حوزه ورزش از طریق سامانه به شعبه حل اختلاف ارجاع می‌شود

معاون امور حقوقی، مجلس و استان‌های وزارت ورزش و جوانان با اعلام خبر افتتاح اولین شعبه شورای حل اختلاف تخصصی ورزش گفت: نحوه مراجعه به این شوراها از طریق سامانه خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری برنا، بنیامین شکوه در جمع خبرنگاران اعلام کرد: خدا راشاکریم امروز این توفیق به وجود آمد که اولین شورای تخصصی حوزه ورزش و شورای حل اختلاف را با حضور سجادی و معاون قوه قضائیه افتتاح کنیم.

وی توضیح داد: پیش از این در سال های گذشته، مشکلات متعددی در حوزه ورزش مطرح می شد که به شوراهای حل اختلاف ارجاع می شود که در این زمینه هیچ تخصصی نداشتند.

معاون امور حقوقی، مجلس و استان های وزارت ورزش و جوانان گفت: با توجه به رویکرد قوه قضائیه در حوزه تخصصی سازی شورای حل اختلاف با هماهنگی هایی که با مرکز توسعه حل اختلاف قوه قضائیه انجام شد به حمدالله این شعبات افتتاح خواهد شد و مسائل و مشکلات تخصصی در حوزه ورزش از طریق سامانه به این مجتمع ارجاع می شود.

شکوه فر این نکته را مورد توجه قرار داد که نحوه مراجعه به شوراهای حل اختلاف از طریق سامانه خواهد بود و چنانچه اختلاقی بین افراد ورزشی، باشگاه ها، مربیان و ... در حوزه های مختلف ورزشی به وجود آمد از طریق سامانه بعد از ثبت به شورا ارجاع خواهد شد .

انتهای پیام