شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#استقلال#مسی#رحمتی#داور#فتح#الله#زاده#حتماً#می‌آورد

فتح الله زاده حتماً مسی را می‌آورد

محمد نوری پیشکسوت استقلال گفت: متاسفانه همه ناعدالتی‌ها برای استقلال است، چون اگر به جای رحمتی و مربیان آلومینیوم ساپینتو و همکارانش بودند داور کل نیمکت تیم ما را اخراج می‌کرد.

فتح الله زاده حتماً مسی را می‌آورد

وقایع روز ـ سرویس ورزشی؛

محمد نوری بازیکن اسبق استقلال درباره دیدار تیم استقلال مقابل آلومینیوم اراک اظهار داشت: متاسفانه تیم آلومینیوم روی هر چه تیم دفاعی بود را سفید کرده بود. آن‌ها به جای اینکه جلوی دروازه شان اتوبوس پارک کنند دیوار برلین کشیده بودند.

وی در ادامه با اشاره به اتفاقات کنار زمین و نیمکت نشینان تیم اراک یادآور شد: عجیب است که ساپینتو اینطور به خاطر هیچ و پوچ اخراج می‌شود و او را ۴۰۰ میلیون جریمه می‌کنند، اما نیمکت تیم آلومینیوم با این همه داد و فریاد سر داور، انگار نه انگار! همه اعضای کادر فنی آلومینیوم داخل چمن بودند و داور به همراه کمکش آن‌ها را بیرون می‌کردند، اما هیچ اتفاقی نیفتاد.

وی ادامه داد: تازه بازی که تمام شد دوباره به داور حمله کردند. باور کنید اگر ساپینتو به جای رحمتی بود داور او را دوباره اخراج می‌کرد تا درس عبرتی برای تاریخ باشگاه استقلال شود!

بازیکن قدیمی‌استقلال افزود: کاملا مشخص است که از حالا شمشیر را برای استقلال از رو بسته اند. در بحث داوری که پنالتی اش را نمی‌گیرند، در بحث کارت قرمز دادن به مربیان که راحت ساپینتو را سه جلسه محروم می‌کنند و در سایر مسائل هم هرچه بی عدالتی است را برای استقلال در نظر می‌گیرند. من می‌توانم قاطعانه بگویم نمی‌خواهند استقلال امسال قهرمان شود.

نوری خاطرنشان کرد: با جرأت اعلام می‌کنم همین الان و در فضای کاملا عادلانه اگر هر تیمی‌جلوی استقلال بایستد سوت نخورده دو گل از ما عقب است. شما نگاه کنید، هر تیمی‌جلوی استقلال می‌ایستد دفاعی بازی می‌کند. همین چند بازی آخر را ببینید، تیم‌ها می‌آیند تا یک امتیاز بگیرند. البته این برایشان افتخار است که از استقلال یک امتیاز بگیرند و ما هم به آن‌ها حق می‌دهیم، اما آیا این واقعاً همان فوتبالی است که به خاطرش در تابستان بدنسازی کرده اند؟

وی با اشاره به صحبت‌های اخیر مدیرعامل باشگاه که گفته «می‌خواهم لیونل مسی را به استقلال بیاورم» توضیح داد: اگر حاج آقا گفته مسی را می‌آورد، شک نکنید این کار را می‌کند! او در گذشته بمب منفجر می‌کرد، حالا بمب هسته‌ای و هیدروژنی منفجر میکند. او با این هدف به استقلال آمده که ستاره سوم را برای مردم به ارمغان بیاورد و من شک ندارم که او این کار را انجام میدهد.