شهر خبر

رسانه های رژیم صهیونیستی؛

ساعات آینده، حساس و احتمال انتقام جویی رزمندگان فلسطینی بالاست

ساعات آینده، حساس و احتمال انتقام جویی رزمندگان فلسطینی بالاست

رسانه های رژیم صهیونیستی از احتمال بالای انتقام جویی رزمندگان فلسطینی در در واکنش به جنایت نابلس ابراز نگرانی کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری فلسطین الیوم، رسانه‌های رژیم صهیونیستی به تحولات بامداد امروز سه شنبه نابلس واکنش نشان دادند و از احتمال واکنش گروه‌های فلسطینی به تجاوزات صهیونیست‌ها ابراز نگرانی کردند.

بر اساس این گزارش «ایتال بلومنتال» خبرنگار شبکه «کان» تلویزیون رژیم صهیونیستی گفت که ساعات آینده حساس است و مبارزان فلسطینی سعی خواهند کرد اقدامات تلافی جویانه انجام دهند.

«یوسی یهوشع» خبرنگار نظامی روزنامه «یدیعوت آحارانوت» نیز از نحوه فرماندهی عملیات رژیم اشغالگر در نابلس انتقاد و اذعان کرد: ما به وضعیتی رسیده‌ایم که در آن رئیس ستاد ارتش و رئیس شاباک عملیات نظامی را در نابلس مدیریت می‌کنند و این موضوع نوید بخشی نیست.

وی ادامه داد: در گذشته چنین عملیاتی در سطح فرمانده گروهان مدیریت می‌شد، اما اکنون به شرایطی رسیده‌ایم که رئیس ستاد ارتش اسرائیل و رئیس شاباک از ستاد فرماندهی عملیات ویژه شاباک از مرکز اسرائیل، عملیات نظامی را در نابلس هدایت می‌کند.

گفتنی است که در حملات بامداد امروز نظامیان صهیونیست به شهر نابلس و رام الله در کرانه باختری شش فلسطینی شهید و دست کم ۲۰ نفر دیگر زخمی شدند که حال برخی زخمی‌ها وخیم گزارش شده است