شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#مددجویان

مبلغ نهایی مستمری مددجویان اعلام شد

مبلغ نهایی مستمری مددجویان اعلام شد

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد گفت: در حال حاضر افزایش ۳۰درصدی مستمری مددجویان در انتظار تصوب و ابلاغ قانونی است.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ جزئیات افزایش مستمری مددجویان کمیته امداد اعلام شد.

حسین خدرویسی معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد با اشاره به موضوع افزایش مستمری هم‌زمان با لایحه‌ای که دولت برای افزایش حقوق کارکنان و بازنشستگان کشوری و لشکری به مجلس شورای اسلامی دادند، اظهار کرد: نهاد کمیته امداد نیز از طریق مقتضی و با تعاملاتی که با مجلس و دولت دارند به‌دنبال افزایش مستمری مددجویان هستند.

حسین خدرویسی افزود: براساس آخرین اخبار رسیده، با نگاه بسیار مساعد کمیسیون‌های تخصصی مجلس شورای اسلامی و نمایندگان، بناست که افزایش ۳۰درصدی اتفاق بیفتد که ما نیز منتظر تصویب و ابلاغ قانونی هستیم.

خدرویسی با بیان اینکه پرداخت مستمری یکی از ۱۲۰ خدمت ما برای مددجویان است، گفت: پرداخت مستمری براساس بعد خانوار در حال انجام است. در حال حاضر ما برای یک خانوار یک نفره ۴۲۰هزار تومان پرداخت مستمری نقدی داریم و بر اساس بعد خانوار تغییر خواهد کرد و خانوار ۵ نفره و بالاتر در حال حاضر یک میلیون و ۳۲۰هزار تومان دریافتی دارند که با این افزایش ۳۰درصدی چنانچه تصویب و ابلاغ شود، مبلغی هم مجدد افزایش خواهد یافت و هر زمانی این مصوبه ابلاغ شود، مابه‌التفاوت آن را به حساب مددجویان واریز خواهیم کرد.

انتهای پیام