شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#گلزار#تهران#شهردار تهران

واکنش زاکانی به حواشی اردوی بهشت‌ زهراگردی | گلزار شهدای بهشت زهرا (س) به یک مکان علم آموزی تبدیل خواهد شد

شهردار تهران توضیحاتی درباره انتشار تصویر اردوی بهشت گردی در بهشت زهرا داد.

زاکانی

به گزارش همشهری آنلاین، علیرضا زاکانی در همین رابطه با اشاره به برگزاری جشنواره «اقوام ایرانی» در دریاچه شهدای خلیج فارس اظهار کرد: علاوه بر این اقدام و سایر اقداماتی که در حال انجام است، حجم این برنامه‌ها حکایت از پیاده‌سازی بسته جامع فرهنگی در شهر تهران دارد.

او در ادامه و با اشاره به اقدامات فرهنگی مدیریت شهری در بهشت زهرا (س) گفت: با توجه به اینکه گلزار شهدا، محل امید، ملجأ و محل رجوع مردم است و با توجه به اینکه اقشار مختلف مردم در این محل حضور پیدا می‌کنند، بنابراین این محل می‌تواند به‌عنوان یکی از بزرگترین مؤلفه‌های اثرگذار فرهنگی مورد توجه قرار گیرد.

زاکانی در ادامه برنامه‌های سیاحتی و فرهنگی مدیریت شهری برای دانش‌آموزان را مورد اشاره قرار داد و در همین خصوص از آماده‌سازی ۵ اردوگاه تفریحی و فرهنگی برای دانش‌آموزان در تهران خبر داد.

اول مهرماه سال گذشته بود که علیرضا زاکانی در مراسم نواختن یازدهمین زنگ دانش آموز شهید با عنوان دانش آموزان دیروز و آموزگاران امروز در بهشت زهرا (س) بر ضرورت تبدیل بهشت زهرا (س) به قطب فرهنگی کشور تاکید کرد و گفته بود: گلزار شهدای بهشت زهرا (س) به یک مکان تعلیم، تربیت و علم آموزی تبدیل خواهد شد.

۸۴ روز بعد، شهردار تهران با حضور در بهشت زهرا (س) و با بیان اینکه گلزار شهدای بهشت حضرت زهرا (س) سند هویتی تهران است، گفته بود: باید موضوع «بهشت‌گردی» را در میان مدارس رواج دهیم که این مهم با کمک و همکاری آموزش و پروش میسر خواهد شد.

در همین حال روابط عمومی سازمان بهشت زهرا با انتشار تصویری از برگزاری «اردوی راهیان بهشت برای دانش‌آموزان» در بهشت زهرا (س) خبر داد.