شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#نتایج

شب گذشته؛

نتایج مسابقات بین‌المللی قرآن مالزی اعلام شد

نتایج مسابقات بین‌المللی قرآن مالزی اعلام شد

آیین اختتامیه شصت ودومین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم مالزی در سالن اصلی مرکز همایش‌های شهر کوالالامپور برگزار و طی آن نتایج این رقابت‌ها در دو بخش بانوان و آقایان اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، آئین اختتامیه شصت و دومین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن مالزی با حضور سلطان عبدالله احمد شاه، پادشاه، تونکو عزیزه آمینه اسکندریه، ملکه مالزی و مقامات بلندپایه دینی و اسلامی، هیئت داوران، متسابقان به همراه سفرای کشورها از جمله علی‌اصغر محمدی سفیر جمهوری اسلامی ایران و محمدعلی اورعی کریمی؛ رایزن فرهنگی کشورمان در مالزی، هیئت قرآنی اعزامی از ایران ، نصرت‌الله حسینی؛ استاد راهنمای قاری ایرانی در رقابت‌های قرآنی مالزی، مسعود نوری؛ قاری و نماینده ایران و جمع زیادی از مردم این کشور در سالن همایش‌های کوالالامپور(KLCC) آغاز شد.

این مراسم با خوشامدگویی مجریان برنامه به سه زبان انگلیسی عربی و مالایی به حضار برگزار شد و برترین‌های این رقابت در آن جوایزی دریافت کردند.

حاجه حکیمه بنت محمد یوسف، رئیس هیئت داوران و رئیس ستاد اجرایی مسابقات سخنران مراسم بود و سالن برگزاری رقابت‌ها شاهد حضور گسترده شرکت‌کنندگان، شهروندان مالزیایی و علاقمندان به برنامه‌های قرآنی است.

در این مراسم نتایج مسابقات اعلام شد و در بخش بانوان، نمایندگان کشورهای مالزی، سنگاپور، اندونزی، برونئی و افغانستان به ترتیب اول تا پنجم شدند و در بخش آقایان نیز قاریان بحرین، مالزی، اندونزی، عراق و سنگاپور رتبه‌های اول تا پنجم را کسب کردند.

مسعود نوری، قاری ایرانی این دوره از رقابت‌ها نیز که در نخستین شب تلاوت خود را اجرا کرد، موفق به کسب مقام نشد.