شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#استقلال

حرف های عجیب فتح الله زاده برای شاد کردن روحیه هواداران استقلال؟

پیروز قربانی سرمربی شهرداری آستارا و پیشکسوت استقلال از وضعیت مدیریتی این باشگاه انتقاد می‌کند.

حرف های عجیب فتح الله زاده برای شاد کردن روحیه هواداران استقلال؟

وقایع روز ـ سرویس ورزشی؛

پیروز قربانی مربی شهرداری آستارا با ملاحظه و احتیاط در مورد صحبت‌های فتح الله‌زاده و حضور مسی در استقلال، صحبت می‌کند و می‌گوید که او احتمالا برای شاد کردن روحیه هواداری این حرفها را زده است. گفت‌وگو با او را در ادامه بخوانید:

صحبت‌های شب گذشته علی فتح الله زاده در مورد حضور مسی در یک برنامه تلویزیونی با انتقادات زیادی همراه بود، نظر شما در این مورد چیست؟

آقای فتح الله زاده جزو دوستان من محسوب می‌شود. بیشتر فکر می‌کنم که به عنوان شاد کردن روحیه هواداری این حرفها را زده باشد.

از تیم شما شهرداری آستارا چه خبر؟

اتفاقاتی که در لیگ یک می‌افتد، واقعا مسخره است! قرار بود ما با تیم امید وحدت خراسان بازی کنیم. تیمی‌که از همه تیم‌ها کمتر از ۶، ۷ گل دریافت نمی‌کند و از فجر سپاسی هم ۱۱ گل خورد. این تیم آبروی لیگ یک را برد. بعد سازمان لیگ به ما اعلام کرد که این تیم دو هفته تعطیل شده تا مشکلاتش را برطرف کند! آخر این چه عدالتی هست؟ بعد مصاحبه کردم و گفتم فوتبال ما مسخره است، من را ممنوع الورود به استادیوم کردند!

به استقلال برگردیم، گفتید آقای فتح الله زاده دوست شما است، به ایشان دوستانه توصیه کنید هر روز در تلویزیون حاضر نشود و بیشتر روی بدهی‌ها متمرکز باشد.

من با شخص آقای فتح الله زاده کاری ندارم. اما شما بهتر می‌دانید هیچ مدیری در این فوتبال حتی نمی‌تواند برای فردای خودش برنامه ریزی کند. خود من به عنوان یک مربی فقط می‌توانم برای یک روز برنامه ریزی کنم. آدمها بی هدف صبح را شب می‌کنند. یک عده بر اساس روابط مدیر فوتبالی می‌شوند و ۴ روز دیگه هم در فوتبال نیستند تا پاسخگوی مشکلات و بدهی‌های به وجود آمده باشند. استقلال و پرسپولیس هر روز بدهکار تر از دیروز می‌شوند.

در مورد جدایی آجورلو از استقلال چه نظری دارید؟

روی صحبت من با شخص خاصی نیست. کل سیستم مدیریتی غلط است. فوتبال و مدیریت آن یک امر کاملا تخصصی هست. وقتی یک‌نفر صرفا بخاطر روابط مدیر می‌شود نمی‌تواند مشکلات را حل کند. بعد فشارش روی من مربی و بازیکن می‌آید. من می‌گویم فوتبال ما مسخره است چون همه جای دنیا فوتبال برای این به وجود می‌آید که ما به مردم سرویس بدهیم بعد ما فوتبالمان بدون تماشاگر برگزار می‌شود.

اطلاع دارید که فروش سهام استقلال هم متوقف شد؟

اگر آن وعده و وعیدهای روز اول اتفاق می‌افتاد که من اسمم را عوض می‌کردم. در کل بورس ما با توجه به محدودیت صادرات و واردات خودش هم رونق ندارد چه برسد به ورزش و فوتبال. اصلا نیازی به بورس نیست خود صنعت فوتبال پولساز هست ولی متاسفانه فوتبال ما سیاسی است و هر رئیسی تغییر می‌کند یک عده هم با او عوض می‌شوند. هیچ گارانتی و برنامه ریزی مدیریتی هم وجود ندارد باید قبول کنیم که حال هیچ کس خوب نیست.

حرف آخر؟

لطفا از قول من بنویسید که علی دایی اسطوره است. همه فوتبالی ها و ورزشکاران و ایران به نامش افتخار می‌کنند، همی‌ن.