شهر خبر

خبری عجیب از استقلال ؛ ستاره محبوب ساپینتو عصبانی باشگاه استقلال را ترک کرد

یکی از هافبک‌های تیم استقلال به منظور دیدار با علی فتح‌الله‌زاده به ساختمان باشگاه استقلال رفت اما موفق به این کار نشد.

خبری عجیب از استقلال ؛ ستاره محبوب ساپینتو عصبانی باشگاه استقلال را ترک کرد

وقایع روز ـ سرویس ورزشی؛

آرش رضاوند هافبک شماره ۸۸ تیم استقلال در ساعات ابتدایی اول آبان به سعادت آباد رفت تا با حضور در ساختمان باشگاه دیداری با مدیر عامل استقلال داشته باشد. این در حالی بود که فتح‌الله‌زاده در آن ساعت به همراه یکی از اعضای باشگاه (آشتیانی) به سازمان بورس رفته بود و در آنجا جلسه داشت. به همین خاطر آرش رضاوند که گفته می‌شود به خاطر پیگیری مطالبات مالی‌اش به باشگاه رفته بود با علی امیری دیدار کرد.

رضاوند در این دیدار خواستار دریافت پول برای پاس شدن چک‌هایش شد که معاون فتح‌الله‌زاده به او قول داد ظرف روزهای آینده بخشی از مطالبات همه بازیکنان به حساب آنها واریز خواهد شد و از این بابت جای هیچ نگرانی نیست. شاهدان عینی در این باره گفته اند رضاوند که ظاهراً دچار مشکل مالی شده است در حین خروج از ساختمان باشگاه چهره ای عصبانی داشت و مستقیم به سمت اتومبیلش حرکت کرد.

ناگفته نماند؛ آرش رضاوند در دیدار مقابل آلومینیوم اراک یکی از ضعیف ترین بازیکنان استقلال در خط هافبک بود که در دقیقه ۶۰ جای خود را به سعید مهری داد. این بازیکن در ابتدای فصل تمایل داشت به فولاد برگردد تا باز هم به صورت قرضی شاگرد نکونام باشد اما حضور موفقش در اردوی ترکیه موجب شد ساپینتو علاقه زیادی به سبک بازی اش پیدا کند و او را یکی از ستاره‌های تیمش بداند.