شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#قیمت#انگلیسی#جدید

قیمت گاز ۴ برابر شد/ ممنوعیت نصب پنل‌های خورشیدی در زمین‌های کشاورزی

قیمت گاز ۴ برابر شد/ ممنوعیت نصب پنل‌های خورشیدی در زمین‌های کشاورزی

روزنامه گاردین نوشت:زمین‌داران و کشاورزان انگلیسی به دنبال آن هستند که نخست‌وزیر جدید انگلیس، موضوع ممنوعیت نصب پنل‌های خورشیدی در زمین‌های کشاورزی را کنار بگذارد.

کشاورزان و زمین‌داران انگلیسی به دنبال آن هستند تا نخست‌وزیر جدید انگلیس که قرار است به زودی انتخاب شود را مجبور کنند قانون ممنوعیت نصب پنل‌های خورشیدی در زمین‌های کشاورزی را از دستور کار خارج کند.

یک انجمن زمین‌داران اعلام کرده که نصب پنل‌های خورشیدی در زمین‌های با بهره‌وری پایین به آنها در سال‌های بد کمک کرده است و باعث شده تا برق ارزان‌تری برای مزارع و مناطق محلی تامین شود.

لیز تراس که روز پنجشنبه از نخست‌وزیری انگلیسی استعفا داد، به همراه وزیر محیط زیست این کشور موضوع ممنوعیت نصب پنل‌های خورشیدی در اکثر زمین‌های کشاورزی در سراسر انگلیس را به خاطر موضوع امنیت غذایی در دستورکار داشتند.

هری تیچر، یک کشاورز اهل شهر کنت می‌گوید: نصب پنل‌های خورشیدی یک منبع درآمد ثابت برای وی بوده است.

این کشاورز تأکید کرد: ما درآمد بسیار بهتری نسبت به کشت محصول از نصب پنل‌های خورشیدی داریم.

صنعت کشاورزی انگلیس به خاطر بحران انرژی به شدت آسیب دیده و در ماه آگوست نشریه فارمرز ویکلی گزارش داد که کشاورزانی که می‌خواستند قرارداد تامین انرژی خود را در فصل پاییز تمدید کنند، هزینه قراردادشان ۴ برابر شده است.

به گزارش نشریه اینسایدر؛ برای یک کشاورز که از گاز طبیعی برای گرم نگه داشتن گلخانه خود استفاده می‌کرد، قبض گاز ۱۷ میلیون دلاری صادر شده است.

۲۲۰