شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#مجلس#مجلس شورای اسلامی

نگاهداری:

تعامل مراکز علمی کارایی دستگاه‌های اجرایی را بهینه می‌کند

تعامل مراکز علمی کارایی دستگاه‌های اجرایی را بهینه می‌کند

رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی گفت: تعامل مراکز علمی، مطالعاتی و پژوهشی کشور، تحقق اهداف عالی این مراکز از جمله تقویت بنیان علمی و بهینه‌سازی کارایی دستگاه‌های کشور را تسهیل می‌‎کند.

به گزارش خبرگزاری مهر، جلسه مشترک مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی و دانشگاه عالی دفاع ملی با حضور بابک نگاهداری رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی و اسماعیل احمدی‌مقدم رئیس دانشگاه عالی دفاع ملی برگزار شد.

در این نشست که با حضور معاونین دو طرف برگزار شد، مباحث همکاری‌های مشترک و تقویت تعاملات دوجانبه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

نگاهداری در این دیدار با اشاره به ظرفیت‌های پژوهشی مرکز پژوهش‌های مجلس به عنوان بازوی مشورتی قوه مقننه به تشریح فعالیت‌های این مرکز پرداخت و گفت: ایجاد تعامل و همکاری میان مراکز علمی، مطالعاتی و پژوهشی کشور می‌تواند در دسترسی به اهداف عالی این مراکز که تقویت بنیان علمی و بهینه‌سازی کارایی دستگاه‌های کشور است، نقش تسهیل‌گری ایفا کند.

رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس، دانشگاه عالی دفاع ملی را از رویش‌های انقلاب برشمرد و در ادامه از آمادگی کامل این مرکز برای تعامل با دانشگاه عالی دفاع ملی خبر داد و تصریح کرد: تقویت و اجرای مفاد توافقنامه همکاری مشترک بین مرکز پژوهش‌های مجلس و دانشگاه عالی دفاع ملی می‌تواند سرآغازی برای ارتقای سطح توانمندی‌ها دو طرف باشد.

رئیس دانشگاه عالی دفاع ملی نیز در این جلسه پس از توصیف مختصری از فعالیت‌های این دانشگاه از همکاری دو جانبه با مرکز پژوهش‌های مجلس ابراز خرسندی کرد و تقویت تعاملات دو طرف را گامی مهم در ارتقای توانمندی‌های علمی و پژوهشی طرفین دانست.