شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#برلین
گوناگون

برلین | تظاهرات در برلین | شرکت کنندگان تظاهرات در برلین

شرکت کنندگان در تظاهرات برلین اجق وجق و شیطان پرست بودند

چند هزار نفر از اتباع و پناهجویان ده ها کشور مختلف و ده ها گروه اجق وجق را دور هم جمع کرده بودند و عقلشان هم نرسیده بود که بگویند بدون پرچم ها و نشانه های گروهشان بیایند که بتوانند آن ها را ایرانی جا بزنند!

 شرکت کنندگان در تظاهرات برلین اجق وجق و شیطان پرست بودند

روزنامه کیهان در ستون گفت و شنود که تلاش می کند به زبان طنز منتشر کند به موضوع تظاهرات برلین پرداخته است.

در این مطلب آمده است:

گفت: از تجمع اپوزیسیون در برلین چه خبر؟

گفتم: چند هزار نفر از اتباع و پناهجویان ده ها کشور مختلف و ده ها گروه اجق وجق را دور هم جمع کرده بودند و عقلشان هم نرسیده بود که بگویند بدون پرچم ها و نشانه های گروهشان بیایند که بتوانند آن ها را ایرانی جا بزنند!

گفت: ایرانیان مقیم اروپا نزدیک به ۲ میلیون نفر هستند و تجمع برلین به وضوح نشان می داد که حتی یک صدم درصد از ایرانی ها هم در آن شرکت نکرده بودند.

گفتم: پرچم ها و علامت ها نشان می دهد که بیشترین تعداد آن ها از گروه های همجنس باز، شیطان پرست، پارافیل ها، تعداد زیادی از اتباع کشور های آفریقایی، پناهجویان اوکراینی و کره ای، گروه های تجزیه طلب الاهوازیه، پان ترکیسم ها، کومله، حزب دموکرات کردستان، بهایی ها و... بودند و همه آن ها نیز با پرچم ها و نشانه های مخصوص خود شرکت کرده بودند!

گفت: حالا چند نفرشان ایرانی بودند و چه تعدادشان اجاره شده بودند؟!

گفتم: پسر بچه ای می گفت دیشب یه نفر اومد خونه ما، بابام گفت؛ بچه ها این عموتونه، یارو شام خورد و یه پولی گرفت و رفت! تازه فهمیدیم گدا بود!

 

منبع: کیهان