شهر خبر

آماده‌باش کامل در اراضی اشغالی از ترس عملیات انتقامی عرین الاسود

آماده‌باش کامل در اراضی اشغالی از ترس عملیات انتقامی عرین الاسود

منابع عبری اعلام کردند که نهادهای امنیتی رژیم صهیونیستی نگران پیامدهای ترور تامر کیلانی از فرماندهان گروه مقاومتی عرین الاسود در نابلس هستند.

به گزارش خبرگزاری مهر، منابع عبری اعلام کردند که نهادهای امنیتی رژیم صهیونیستی نگران پیامدهای ترور تامر کیلانی از فرماندهان گروه مقاومتی عرین الاسود در نابلس هستند.

در همین راستا، شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش داد که برآوردهای نهادهای امنیتی رژیم صهیونیستی حاکی از آن است که گروه عرین الاسود به دنبال اجرای عملیاتی تلافی‌جویانه در واکنش به شهادت کیلانی خواهد بود.

از سوی دیگر، شبکه ۱۴ تلویزیون رژیم صهیونیستی هم اعلام کرد که در پی ترور کیلانی، سرویس‌های امنیتی رژیم صهیونیستی به سبب ترس از واکنش احتمالی گروه عرین الاسود به حالت آماده‌باش کامل درآمده‌اند.

شبکه عبری زبان کان نیز گزارش داد که تامر زید کیلانی (مبارز فلسطینی ۳۳ ساله) مسئول بسیاری از عملیات‌های ضدصهیونیستی در نابلس بوده است.

در تحولی دیگر، شهرک‌نشینان اشغالگر صهیونیست شب گذشته خانه‌ها و خودروهای فلسطینیان را در ورودی شهرک المنیه در شرق بیت لحم مورد حمله قرار دادند.

مصطفی البدن فعال فلسطینی ساکن شهرک المنیه تصریح کرد که ده‌ها شهرک‌نشین اشغالگر تحت حمایت نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی به خانه‌ها و خودروهای فلسطینیان در این منطقه یورش برده و خسارت سنگینی به آن‌ها وارد کردند.