بمب زمستانی منفجر می شود؟

کریستیانو رونالدو قصد دارد در زمستان اولدترافورد را ترک کند.

کریستیانو رونالدو این روزها در منچستریونایتد شرایط خوبی ندارد و با این باشگاه دچار چالش شده است. او از ابتدای فصل شرایط خوبی در جمع شیاطین سرخ نداشته و اوج این مسئله در بازی هفته گذشته مقابل تاتنهام خودش را نشان داد. جایی که رونالدو از حضور در بازی خودداری کرد و پیش از پایان مسابقه به رختکن رفت. رفتاری که با واکنش تند اریک تن‌هاخ مواجه شد و سرمربی هلندی شماره ۷ تیمش را اخراج کرد و از لیست منچستریونایتد مقابل چلسی خط زد.

آینده رونالدو در اولدترافورد این روزها مبهم‌تر از همیشه به نظر می‌رسد و گفته می‌شود مدیران منچستریونایتد قصد دارند در زمستان قرارداد او را فسخ کنند. نشریه ساندی ورلد در گزارشی مدعی شد چلسی وسوسه شده است تا در پنجره نقل و انتقالات ژانویه، ملی‌پوش پرتغالی را به خدمت بگیرد. آبی‌های لندن یکی از چندین باشگاهی بودند که نمایندگان رونالدو در تابستان گذشته و پس از تصمیم او برای ترک یونایتد با آنها تماس گرفتند.

تاد بولی، مالک جدید چلسی هم مایل بود که فوق ستاره پرتغالی را به استمفوردبریج ببرد اما توماس توخل، سرمربی سابق آبی‌های لندن با این تصمیم مخالفت کرد.

اکنون با رفتن توخل، بولی نسبت به جذب رونالدو مشتاق است و به نظر می‌رسد چلسی قصد دارد قراردادی تا پایان فصل با قابلیت تمدید به رونالدو پیشنهاد کند. اتفاقی که برای برنده ۵ توپ طلا هم ایده‌آل خواهد بود. طرفین قرارداد قصد دارند در ۴۸ ساعت آینده برای این انتقال مذاکراتی را انجام دهند. گزارش‌ها حاکی از آن است که رونالدو آماده است دستمزد فعلی خود را در یونایتد کاهش دهد تا از این تیم جدا شود.